Show simple item record

Women entrepreneurship and management in tourism companies.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧατζηβαρίτη, Σοφίαel
dc.creatorChatzivariti, Sofiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:31Z
dc.date.issued2014-11-06T11:01:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5548
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στο θέμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο κλάδο των τουριστικών επαγγελμάτων, όπως ορίζει και ο τίτλος της εν λόγω εργασίας («ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ MANAGEMENT ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ»), αναλύοντας τη συμβολή, την προβληματική, την εξέλιξη και τη σπουδαιότητα του ζητήματος. Αρχικά, γίνεται μία εισαγωγική αναφορά στην εξέλιξη του γυναικείου ρόλου και θέσης στην κοινωνία στον ελλαδικό χώρο και παγκόσμια. Στο θεωρητικό μέρος και συγκεκριμένα στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια, τα χαρακτηριστικά και τους τύπους της επιχείρησης, στην έννοια της επιχειρηματικότητας, την πολιτική της επιχειρηματικότητας, την έννοια και τα βασικά χαρακτηριστικά του μάνατζμεντ, την απασχόληση στα τουριστικά επαγγέλματα και τέλος γίνεται μία συγκριτική μελέτη μεταξύ των δύο φύλων ως προς την επιχειρηματικότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο ακολουθεί η αναφορά στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, όπου αναφέρονται θεωρίες επί του τίτλου, το ενδιαφέρον και η όλο και αυξανόμενη δράση και κινητοποίηση της γυναίκας επιχειρηματία, η δυναμική του φαινομένου της γυναικείας επιχειρηματικότητας και τα χαρακτηριστικά του, τα επίπεδα και οι φορείς δράσης της, η κλαδική διάρθρωση και η προβληματική του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Έπεται το τέταρτο κεφάλαιο, όπου γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση σε έρευνες σχετικά με την ηγεσία σε συσχέτιση με το φύλο, αλλά και στους λόγους για τους οποίους οι γυναίκες προσλαμβάνουν λιγότερο συχνά διευθυντικές θέσεις. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται η τουριστική επιχειρηματικότητα των γυναικών και στο έκτο και έβδομο κεφάλαιο κατατίθενται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις τόνωσης της γυναικείας επιχειρηματικότητας αντίστοιχα. Στόχος της επιλογής του θέματος είναι η βιβλιογραφική μελέτη της σπουδαιότητας και της συμβολής της γυναίκας, η οποία ενώ άλλοτε ήταν υπόδουλη και υποβόσκουσα της αντρικής παρουσίας ως βασική προστατευόμενη και άβουλη σε κάθε τομέα της καθημερινότητας, πλέον στον 21ο αιώνα διαδραματίζει έναν ισχυρό και δυναμικό ρόλο στον επαγγελματικό τομέα των τουριστικών επαγγελμάτων.el
dc.description.abstractIn this dissertation will make a detailed report on the issue of female entrepreneurship in the sector of tourism jobs as required and the title of the work ("WOMEN ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT IN TOURISM COMPANIES"), analyzing the contribution, the problem, the development and the importance of the issue. Initially, there is one introductory reference to the evolution of women's role and position in society in Greece and worldwide. In theory and in particular in the second chapter to the concept, characteristics and types of business, the concept of entrepreneurship, entrepreneurship policy, the concept and the key features of management, employment in the tourism industries and finally made a comparative study between the two sexes towards entrepreneurship. Here's the third chapter, the reference to female entrepreneurship, which included theories on the title, and interest in the ever growing action and mobilization of the woman entrepreneur, the dynamics of the phenomenon of female entrepreneurship and characteristics, levels and actors Action , followed by the sectoral structure and the difficulty of Greek business environment. The fourth chapter, which is a literature review on research on leadership in relation to gender, but also the reasons why women engage less frequently managerial positions. In the fifth chapter the tourism entrepreneurship of women and the sixth and seventh chapter filed its findings and recommendations to stimulate female entrepreneurship respectively. The objective of the choice of the subject is the literature study of the importance and contribution of women, which, while others were enslaved and undercurrent of male presence as a key protected and spineless in every area of daily life, now in the 21st century plays a strong and dynamic role in professional field of tourism jobs.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΓυναικεία επιχειρηματικότητα και management στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.titleWomen entrepreneurship and management in tourism companies.en

healMeta

heal.creatorNameΧατζηβαρίτη, Σοφίαel
heal.creatorNameChatzivariti, Sofiaen
heal.publicationDate2014-11-06T11:01:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5548
heal.abstractΣτη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στο θέμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο κλάδο των τουριστικών επαγγελμάτων, όπως ορίζει και ο τίτλος της εν λόγω εργασίας («ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ MANAGEMENT ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ»), αναλύοντας τη συμβολή, την προβληματική, την εξέλιξη και τη σπουδαιότητα του ζητήματος. Αρχικά, γίνεται μία εισαγωγική αναφορά στην εξέλιξη του γυναικείου ρόλου και θέσης στην κοινωνία στον ελλαδικό χώρο και παγκόσμια. Στο θεωρητικό μέρος και συγκεκριμένα στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια, τα χαρακτηριστικά και τους τύπους της επιχείρησης, στην έννοια της επιχειρηματικότητας, την πολιτική της επιχειρηματικότητας, την έννοια και τα βασικά χαρακτηριστικά του μάνατζμεντ, την απασχόληση στα τουριστικά επαγγέλματα και τέλος γίνεται μία συγκριτική μελέτη μεταξύ των δύο φύλων ως προς την επιχειρηματικότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο ακολουθεί η αναφορά στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, όπου αναφέρονται θεωρίες επί του τίτλου, το ενδιαφέρον και η όλο και αυξανόμενη δράση και κινητοποίηση της γυναίκας επιχειρηματία, η δυναμική του φαινομένου της γυναικείας επιχειρηματικότητας και τα χαρακτηριστικά του, τα επίπεδα και οι φορείς δράσης της, η κλαδική διάρθρωση και η προβληματική του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Έπεται το τέταρτο κεφάλαιο, όπου γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση σε έρευνες σχετικά με την ηγεσία σε συσχέτιση με το φύλο, αλλά και στους λόγους για τους οποίους οι γυναίκες προσλαμβάνουν λιγότερο συχνά διευθυντικές θέσεις. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται η τουριστική επιχειρηματικότητα των γυναικών και στο έκτο και έβδομο κεφάλαιο κατατίθενται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις τόνωσης της γυναικείας επιχειρηματικότητας αντίστοιχα. Στόχος της επιλογής του θέματος είναι η βιβλιογραφική μελέτη της σπουδαιότητας και της συμβολής της γυναίκας, η οποία ενώ άλλοτε ήταν υπόδουλη και υποβόσκουσα της αντρικής παρουσίας ως βασική προστατευόμενη και άβουλη σε κάθε τομέα της καθημερινότητας, πλέον στον 21ο αιώνα διαδραματίζει έναν ισχυρό και δυναμικό ρόλο στον επαγγελματικό τομέα των τουριστικών επαγγελμάτων.el
heal.abstractIn this dissertation will make a detailed report on the issue of female entrepreneurship in the sector of tourism jobs as required and the title of the work ("WOMEN ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT IN TOURISM COMPANIES"), analyzing the contribution, the problem, the development and the importance of the issue. Initially, there is one introductory reference to the evolution of women's role and position in society in Greece and worldwide. In theory and in particular in the second chapter to the concept, characteristics and types of business, the concept of entrepreneurship, entrepreneurship policy, the concept and the key features of management, employment in the tourism industries and finally made a comparative study between the two sexes towards entrepreneurship. Here's the third chapter, the reference to female entrepreneurship, which included theories on the title, and interest in the ever growing action and mobilization of the woman entrepreneur, the dynamics of the phenomenon of female entrepreneurship and characteristics, levels and actors Action , followed by the sectoral structure and the difficulty of Greek business environment. The fourth chapter, which is a literature review on research on leadership in relation to gender, but also the reasons why women engage less frequently managerial positions. In the fifth chapter the tourism entrepreneurship of women and the sixth and seventh chapter filed its findings and recommendations to stimulate female entrepreneurship respectively. The objective of the choice of the subject is the literature study of the importance and contribution of women, which, while others were enslaved and undercurrent of male presence as a key protected and spineless in every area of daily life, now in the 21st century plays a strong and dynamic role in professional field of tourism jobs.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΓυναικεία επιχειρηματικότητα και management στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
heal.titleWomen entrepreneurship and management in tourism companies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordγυναικεία επιχειρηματικότητα, μάνατζμεντ, τουριστική επιχείρησηel
heal.keywordwoman's entrepreneurship, management, tourism enterpriseen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)