Εμφάνιση απλής εγγραφής

Electronic commerce as a develpment factor of an enterprise.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσάβαλλου, Αιμιλίαel
dc.creatorTsavallou, Aimiliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:31Z
dc.date.issued2014-08-10T14:18:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5549
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί και να διερευνηθεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις διαδικασίες οργάνωσης και δομής των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η ανάλυση που γίνεται αποτυπώνεται σε οκτώ κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύοντας παράλληλα το πως εξελίχθηκαν οι υπηρεσίες μέσα από το διαδίκτυο. Στο ίδιο κεφάλαιο επίσης τονίζεται και το πόσο σημαντική είναι η σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις κοινωνίες των ανθρώπων αλλά και στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζονται τα συστατικά μέρη που απαρτίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας βαρύτητα στην τηλεπικοινωνιακή και δικτυακή υποδομή που απαιτείται, αλλά και στις τεχνολογίες που χρειάζονται ώστε να λειτουργεί αποδοτικά και αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Παράλληλα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται και οι στρατηγικές επιχειρησιακής αλλά και διεπιχειρησιακής ολοκλήρωσης που αφορούν στην αποδοτικότερη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά τα προϊόντα, τους εταίρους αλλά τις επιχειρηματικές διαδικασίες που συμμετέχουν στη διενέργεια αλλά και στην ολοκλήρωση όλων των λειτουργιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Από τα άτομα που συμπεριλαμβάνονται, τις διαδικασίες που ακολουθούνται, έως και τις πελατειακές ή μη σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ επιχειρήσεων με πελάτες, επιχειρήσεων με επιχειρήσεις ή ακόμη και μεταξύ επιχειρήσεων με τους δημόσιους φορείς. Το τέταρτο κεφάλαιο από την άλλη πλευρά, είναι αφιερωμένο στην επίδραση που ασκεί η κοινωνία της πληροφορίας τόσο στους πολίτες, όσο και στις επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται στη σημερινή εποχή. Στα κεφάλαια πέντε και έξι γίνεται μια βαθύτερη ανάλυση των διαδικασιών, αλλά και των περιεχομένων του κυκλώματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, με αναφορά στις στρατηγικές που διαμορφώνονται, αλλά και στους τρόπους πληρωμής των καταναλωτών των προϊόντων και των υπηρεσιών που γίνονται αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Πιο συγκεκριμένα, για τη διαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής διαμέσου του ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτείται να εξετασθούν, οι απαιτήσεις για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος, ο τρόπος οργάνωσης, να ορισθούν οι πελάτες – στόχοι, να σχεδιαστεί κατάλληλα ο ηλεκτρονικός ιστός ώστε να γίνει αποτελεσματικά η ανάπτυξη της εφαρμογής και να διασφαλιστεί η ποιότητα του όλου συστήματος και τέλος, να γίνουν όλες οι απαραίτητες δοκιμές, προκειμένου διαπιστωθεί η λειτουργικότητα ακριβώς του συστήματος προτού τεθεί σε εφαρμογή. Στο έκτο κεφάλαιο αναλύονται όλοι οι τρόποι μέσω των οποίων μπορεί να γίνει η πληρωμή από την πλευρά των καταναλωτών των προϊόντων ή των υπηρεσιών που αγοράζουν με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών διαδικασιών. Οι τρόποι πληρωμής διακρίνονται στα ηλεκτρονικά εμβάσματα, στις χρεωστικές αλλά και στις προπληρωμένες κάρτες, ενώ παρέχονται και άλλου είδους υπηρεσίες από πηγές τρίτες. Τέλος, το έκτο κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την αποτύπωση των παραμέτρων που απαιτούνται προκειμένου να νοιώθουν απολύτως ασφαλείς οι καταναλωτές όταν διενεργούν τις αγορές τους και τις πληρωμές αυτών, μέσω του διαδικτύου. Το έβδομο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης περιλαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση της λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη, διατυπώνονται οι επιδράσεις που ασκεί το ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο στα άτομα όσο και στις επιχειρήσεις, ως συνέπεια της λειτουργίας του. Το έβδομο κεφάλαιο ολοκληρώνεται με προβλέψεις που αφορούν την εξέλιξη που πρόκειται να έχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο άμεσο και έμμεσο μέλλον. Η μελέτη ολοκληρώνεται με το όγδοο κεφάλαιο, στο οποίο διατυπώνονται τα συμπεράσματα από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε, αλλά και με προτάσεις που διατυπώνονται για την αποδοτικότερη λειτουργία του, προς όφελος των επιχειρήσεων, αλλά κυρίως του κοινωνικού συνόλου.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to analyze and investigate the operation of electronic commerce, through the processes of organization and structure of modern business. The analysis reflected in eight chapters. The first chapter is a historical approach to e-commerce, whilst analyzing how services have developed through the internet. In the same chapter also emphasized the importance of e-commerce in human societies and businesses. The second chapter discusses the components that make up the e-commerce, with emphasis on telecommunication and network infrastructure required, and the technologies they need to operate efficiently and effectively e-commerce. Meanwhile, in the second chapter analyzes and operational strategies and business to business integration on the efficient cooperation among businesses and organizations. The third chapter relates to products, partners, but the business processes involved in making and integration of all the functions of e-commerce. Of those included, the procedures followed, up to the customer or not relationships created among businesses with customers, business with companies or between companies and public bodies. The fourth chapter, on the other hand, is devoted to the influence of the information society, both citizens and businesses, taking into account the new data generated in the current era. In chapters five six a.m. becomes a deeper analysis of the processes, but also the contents of the circuit of electronic commerce, with strategies that are formed, but also the ways consumers' payment of goods and services are traded. More specifically, for the formulation of business strategy through the e-commerce need to consider the requirements for the proper functioning of the system, and the organization, to define the customers - objectives, designed to fit the electronic tissue to become successful growth of implementation and to ensure the quality of the system and finally to make all the necessary tests to verify the functionality of the system just before it becomes effective. In the sixth chapter analyzes all the ways through which you can receive payment from the consumer side of the goods or services purchased with the help of electronic procedures. Payment methods are distinguished in wire transfers, but the debit and prepaid cards, while providing other services from third party sources. Finally, the sixth chapter concludes with a mapping of parameters needed to feel completely secure consumers when making purchases and payments thereof through the internet. The seventh chapter of the study includes consideration all the advantages and disadvantages arising from the use of e-commerce operation. The seventh chapter concludes with a forecast of development that is going to have e-commerce as a direct and indirect future. The study concludes with the eighth chapter, which sets out the conclusions of the analysis carried out, and with recommendations made to work more effectively for the benefit of business, but especially the community.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο ως παράγοντας εξέλιξης μίας επιχείρησης.el
dc.titleElectronic commerce as a develpment factor of an enterprise.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσάβαλλου, Αιμιλίαel
heal.creatorNameTsavallou, Aimiliaen
heal.publicationDate2014-08-10T14:18:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5549
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί και να διερευνηθεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις διαδικασίες οργάνωσης και δομής των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η ανάλυση που γίνεται αποτυπώνεται σε οκτώ κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύοντας παράλληλα το πως εξελίχθηκαν οι υπηρεσίες μέσα από το διαδίκτυο. Στο ίδιο κεφάλαιο επίσης τονίζεται και το πόσο σημαντική είναι η σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις κοινωνίες των ανθρώπων αλλά και στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζονται τα συστατικά μέρη που απαρτίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας βαρύτητα στην τηλεπικοινωνιακή και δικτυακή υποδομή που απαιτείται, αλλά και στις τεχνολογίες που χρειάζονται ώστε να λειτουργεί αποδοτικά και αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Παράλληλα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται και οι στρατηγικές επιχειρησιακής αλλά και διεπιχειρησιακής ολοκλήρωσης που αφορούν στην αποδοτικότερη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά τα προϊόντα, τους εταίρους αλλά τις επιχειρηματικές διαδικασίες που συμμετέχουν στη διενέργεια αλλά και στην ολοκλήρωση όλων των λειτουργιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Από τα άτομα που συμπεριλαμβάνονται, τις διαδικασίες που ακολουθούνται, έως και τις πελατειακές ή μη σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ επιχειρήσεων με πελάτες, επιχειρήσεων με επιχειρήσεις ή ακόμη και μεταξύ επιχειρήσεων με τους δημόσιους φορείς. Το τέταρτο κεφάλαιο από την άλλη πλευρά, είναι αφιερωμένο στην επίδραση που ασκεί η κοινωνία της πληροφορίας τόσο στους πολίτες, όσο και στις επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται στη σημερινή εποχή. Στα κεφάλαια πέντε και έξι γίνεται μια βαθύτερη ανάλυση των διαδικασιών, αλλά και των περιεχομένων του κυκλώματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, με αναφορά στις στρατηγικές που διαμορφώνονται, αλλά και στους τρόπους πληρωμής των καταναλωτών των προϊόντων και των υπηρεσιών που γίνονται αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Πιο συγκεκριμένα, για τη διαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής διαμέσου του ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτείται να εξετασθούν, οι απαιτήσεις για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος, ο τρόπος οργάνωσης, να ορισθούν οι πελάτες – στόχοι, να σχεδιαστεί κατάλληλα ο ηλεκτρονικός ιστός ώστε να γίνει αποτελεσματικά η ανάπτυξη της εφαρμογής και να διασφαλιστεί η ποιότητα του όλου συστήματος και τέλος, να γίνουν όλες οι απαραίτητες δοκιμές, προκειμένου διαπιστωθεί η λειτουργικότητα ακριβώς του συστήματος προτού τεθεί σε εφαρμογή. Στο έκτο κεφάλαιο αναλύονται όλοι οι τρόποι μέσω των οποίων μπορεί να γίνει η πληρωμή από την πλευρά των καταναλωτών των προϊόντων ή των υπηρεσιών που αγοράζουν με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών διαδικασιών. Οι τρόποι πληρωμής διακρίνονται στα ηλεκτρονικά εμβάσματα, στις χρεωστικές αλλά και στις προπληρωμένες κάρτες, ενώ παρέχονται και άλλου είδους υπηρεσίες από πηγές τρίτες. Τέλος, το έκτο κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την αποτύπωση των παραμέτρων που απαιτούνται προκειμένου να νοιώθουν απολύτως ασφαλείς οι καταναλωτές όταν διενεργούν τις αγορές τους και τις πληρωμές αυτών, μέσω του διαδικτύου. Το έβδομο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης περιλαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση της λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη, διατυπώνονται οι επιδράσεις που ασκεί το ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο στα άτομα όσο και στις επιχειρήσεις, ως συνέπεια της λειτουργίας του. Το έβδομο κεφάλαιο ολοκληρώνεται με προβλέψεις που αφορούν την εξέλιξη που πρόκειται να έχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο άμεσο και έμμεσο μέλλον. Η μελέτη ολοκληρώνεται με το όγδοο κεφάλαιο, στο οποίο διατυπώνονται τα συμπεράσματα από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε, αλλά και με προτάσεις που διατυπώνονται για την αποδοτικότερη λειτουργία του, προς όφελος των επιχειρήσεων, αλλά κυρίως του κοινωνικού συνόλου.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to analyze and investigate the operation of electronic commerce, through the processes of organization and structure of modern business. The analysis reflected in eight chapters. The first chapter is a historical approach to e-commerce, whilst analyzing how services have developed through the internet. In the same chapter also emphasized the importance of e-commerce in human societies and businesses. The second chapter discusses the components that make up the e-commerce, with emphasis on telecommunication and network infrastructure required, and the technologies they need to operate efficiently and effectively e-commerce. Meanwhile, in the second chapter analyzes and operational strategies and business to business integration on the efficient cooperation among businesses and organizations. The third chapter relates to products, partners, but the business processes involved in making and integration of all the functions of e-commerce. Of those included, the procedures followed, up to the customer or not relationships created among businesses with customers, business with companies or between companies and public bodies. The fourth chapter, on the other hand, is devoted to the influence of the information society, both citizens and businesses, taking into account the new data generated in the current era. In chapters five six a.m. becomes a deeper analysis of the processes, but also the contents of the circuit of electronic commerce, with strategies that are formed, but also the ways consumers' payment of goods and services are traded. More specifically, for the formulation of business strategy through the e-commerce need to consider the requirements for the proper functioning of the system, and the organization, to define the customers - objectives, designed to fit the electronic tissue to become successful growth of implementation and to ensure the quality of the system and finally to make all the necessary tests to verify the functionality of the system just before it becomes effective. In the sixth chapter analyzes all the ways through which you can receive payment from the consumer side of the goods or services purchased with the help of electronic procedures. Payment methods are distinguished in wire transfers, but the debit and prepaid cards, while providing other services from third party sources. Finally, the sixth chapter concludes with a mapping of parameters needed to feel completely secure consumers when making purchases and payments thereof through the internet. The seventh chapter of the study includes consideration all the advantages and disadvantages arising from the use of e-commerce operation. The seventh chapter concludes with a forecast of development that is going to have e-commerce as a direct and indirect future. The study concludes with the eighth chapter, which sets out the conclusions of the analysis carried out, and with recommendations made to work more effectively for the benefit of business, but especially the community.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο ως παράγοντας εξέλιξης μίας επιχείρησης.el
heal.titleElectronic commerce as a develpment factor of an enterprise.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείνel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, e-businessen
heal.advisorNameΑνδριανάκη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameAndrianaki, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)