Η πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.
Policy of marketing in tourism.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/5602/KoutroumpakiMaria2014.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2014-09-12Author
Κουτρουμπάκη, Μαρία
Koutroumpaki, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις, αναλύονται διεξοδικά, για να καταλήξομε στο συμπέρασμα ότι όσο αποτελεσματικό και αν είναι το τμήμα του μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης, θα πρέπει να υποστηρίζεται από την πολιτεία. This thesis studies the tourism product and its path to the distribution channels of the tourism market. It also lists the various policies of its promotion. Advertising and public relations, which are found to be the dominant features of promotion, are analyzed in detail, to reach the conclusion that no matter how effective the marketing department of a tourism enterprise may be, it has to be supported by the state.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info