Show simple item record

The internet advertising to consumers of Heraklion Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧατζηνάκη, Αστρούλαel
dc.creatorChatzinaki, Astroulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:29Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:29Z
dc.date.issued2015-12-16T14:30:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5632
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα των ημερών, μιας και το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές βρίσκονται σε αλματώδη αύξηση, ειδικά μετά την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης που πλήττει την χώρα μας από το 2009. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προιόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences online purchases in Heraklion, Crete. The first section of the thesis gives the theoretical background, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 100 local consumers participated in the survey, online searching and buying products become more and more popular and consumers’ behavior seems to depend on different factors. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.el
dc.titleThe internet advertising to consumers of Heraklion Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΧατζηνάκη, Αστρούλαel
heal.creatorNameChatzinaki, Astroulaen
heal.publicationDate2015-12-16T14:30:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5632
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα των ημερών, μιας και το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές βρίσκονται σε αλματώδη αύξηση, ειδικά μετά την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης που πλήττει την χώρα μας από το 2009. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προιόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences online purchases in Heraklion, Crete. The first section of the thesis gives the theoretical background, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 100 local consumers participated in the survey, online searching and buying products become more and more popular and consumers’ behavior seems to depend on different factors. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.el
heal.titleThe internet advertising to consumers of Heraklion Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, συμπεριφορά καταναλωτή, καταναλωτής, Ηράκλειοel
heal.keywordinternet advertising, consumer behavior, consumer, Heraklionen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)