Show simple item record

The effect of the brand name on purchasing behavior. The study of hotel accommodation.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚλύμπερ, Σάγε-Νικόλel
dc.creatorKlymper, Sage-Nikolen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:11Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:11Z
dc.date.issued2015-03-26T16:26:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5659
dc.description.abstractΗ έννοια της επωνυμίας είναι σχετικά απλή. Για το καταναλωτικό κοινό αποτελεί ένα σύνολο χαρακτηριστικών τα οποία εγγυώνται ποιότητα και προέλευση. Για την επιχείρηση αποτελεί εγγύηση για μελλοντική ικανοποιητική απόδοση. Η επωνυμία είναι αυτή που βοηθάει ένα προϊόν ή υπηρεσία να ξεχωρίσει από ένα άλλο παρόμοιο. Στον ξενοδοχειακό κλάδο η επωνυμία αποσκοπεί στην προσέλκυση περισσότερων πελατών σε σχέση με κάποιο μη γνωστό ξενοδοχείο, στην μελλοντική ικανοποιητική απόδοση και στη μείωση του κόστους για την λειτουργία μάρκετινγκ. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στο ρόλο που παίζει και στις αλλαγές που επιφέρει η επωνυμία ενός ξενοδοχείου, τόσο στο ίδιο το ξενοδοχείο, όσο και οι αλλαγές που προκαλεί στην καταναλωτική συμπεριφορά του ευρύ κοινού. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν σημαντικό όπλο στα χέρια των ξενοδοχείων που είναι θετικές στις νέες απαιτήσεις, οι οποίες βοηθούν την παγκοσμιοποίηση και την αύξηση του ανταγωνισμού. Σκοπός της, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο η επωνυμία ενός ξενοδοχείου, επιδρά έτσι στο μυαλό των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να προσελκύει πελάτες έναντι άλλων μικρότερων ξενοδοχείων, τα οποία μπορεί να διαθέτουν ακόμα και καλύτερες εγκαταστάσεις και παροχές υπηρεσιών, αλλά δεν διαθέτουν κάποιο όνομα. Στις μέρες μας οι τουρίστες είναι εκατομμυρία, κάνοντας τουρισμό όλες τις εποχές του χρόνου. Ταξίδια όμως, δεν γίνονται μόνο για λόγους τουρισμού, αλλά και για επαγγελματικούς σκοπούς, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις των ανθρώπων και κατά συνέπεια η διαμονή τους σε ένα μέρος να αυξάνονται. Για το λόγο αυτό, αλλά και για λόγους βασισμένους στην επωνυμία ενός ξενοδοχείου έχουν αναπτυχθεί διάφορες στρατηγικές μεθόδοι βασισμένες στην επωνυμία, οι οποίες παίρνουν όλο και περισσότερο τη θέση των παραδοσιακών στρατηγικών μεθόδων. Δεν είναι λίγα εκείνα τα ξενοδοχεία που από μικρές επωνυμίες που ήταν αρχικά, έχουν καταλήξει να φέρουν πλέον το όνομα μιας μεγάλης αλυσίδας ξενοδοχείων.el
dc.description.abstractThe meaning of the proprietary name is relatively simple. For the public consumer it constitutes a set of features which guarantee quality and origin. For the enterprise the name offers a guarantee of future satisfying attribution. The name is the one that helps a product or service to distinguish from another similar one. In the hotel industry the name aims to attract more clients compared to an unknown hotel, to attribute future satisfaction and to reduce the cost of the marketing operations. In this thesis there are references towards the role that it plays and to the alterations that the name of a hotel may affect both the hotel itself and the changes that it causes to the consumer behaviour of the general public. These alterations compose an important tool in the hands of the hotels that are positive to the new demands which help the globalisation and the increase of competition. The purpose of it is to present the way that the name of a hotel effects on the consumer’s mind resulting in the attraction of clients against other smaller hotels which may even have better facilities and services but don’t have some name. Nowadays, tourists are millions and travel during all the seasons of the year. But travelling isn’t only for tourism-leisure, it may be also for business purposes resulting in the shifting of the people and as a result their stay in a place rises. For this reason, but also for reasons based on the name of a hotel different strategic methods based on the name have been developed which get a continuous higher rank that the traditional strategic methods. Not to mention how many hotels are the ones that from small names which they initially had turned out to have a name of a big chain hotel.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση του σήματος στην αγοραστική συμπεριφορά. Η μελέτη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων.el
dc.titleThe effect of the brand name on purchasing behavior. The study of hotel accommodation.en

healMeta

heal.creatorNameΚλύμπερ, Σάγε-Νικόλel
heal.creatorNameKlymper, Sage-Nikolen
heal.publicationDate2015-03-26T16:26:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5659
heal.abstractΗ έννοια της επωνυμίας είναι σχετικά απλή. Για το καταναλωτικό κοινό αποτελεί ένα σύνολο χαρακτηριστικών τα οποία εγγυώνται ποιότητα και προέλευση. Για την επιχείρηση αποτελεί εγγύηση για μελλοντική ικανοποιητική απόδοση. Η επωνυμία είναι αυτή που βοηθάει ένα προϊόν ή υπηρεσία να ξεχωρίσει από ένα άλλο παρόμοιο. Στον ξενοδοχειακό κλάδο η επωνυμία αποσκοπεί στην προσέλκυση περισσότερων πελατών σε σχέση με κάποιο μη γνωστό ξενοδοχείο, στην μελλοντική ικανοποιητική απόδοση και στη μείωση του κόστους για την λειτουργία μάρκετινγκ. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στο ρόλο που παίζει και στις αλλαγές που επιφέρει η επωνυμία ενός ξενοδοχείου, τόσο στο ίδιο το ξενοδοχείο, όσο και οι αλλαγές που προκαλεί στην καταναλωτική συμπεριφορά του ευρύ κοινού. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν σημαντικό όπλο στα χέρια των ξενοδοχείων που είναι θετικές στις νέες απαιτήσεις, οι οποίες βοηθούν την παγκοσμιοποίηση και την αύξηση του ανταγωνισμού. Σκοπός της, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο η επωνυμία ενός ξενοδοχείου, επιδρά έτσι στο μυαλό των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να προσελκύει πελάτες έναντι άλλων μικρότερων ξενοδοχείων, τα οποία μπορεί να διαθέτουν ακόμα και καλύτερες εγκαταστάσεις και παροχές υπηρεσιών, αλλά δεν διαθέτουν κάποιο όνομα. Στις μέρες μας οι τουρίστες είναι εκατομμυρία, κάνοντας τουρισμό όλες τις εποχές του χρόνου. Ταξίδια όμως, δεν γίνονται μόνο για λόγους τουρισμού, αλλά και για επαγγελματικούς σκοπούς, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις των ανθρώπων και κατά συνέπεια η διαμονή τους σε ένα μέρος να αυξάνονται. Για το λόγο αυτό, αλλά και για λόγους βασισμένους στην επωνυμία ενός ξενοδοχείου έχουν αναπτυχθεί διάφορες στρατηγικές μεθόδοι βασισμένες στην επωνυμία, οι οποίες παίρνουν όλο και περισσότερο τη θέση των παραδοσιακών στρατηγικών μεθόδων. Δεν είναι λίγα εκείνα τα ξενοδοχεία που από μικρές επωνυμίες που ήταν αρχικά, έχουν καταλήξει να φέρουν πλέον το όνομα μιας μεγάλης αλυσίδας ξενοδοχείων.el
heal.abstractThe meaning of the proprietary name is relatively simple. For the public consumer it constitutes a set of features which guarantee quality and origin. For the enterprise the name offers a guarantee of future satisfying attribution. The name is the one that helps a product or service to distinguish from another similar one. In the hotel industry the name aims to attract more clients compared to an unknown hotel, to attribute future satisfaction and to reduce the cost of the marketing operations. In this thesis there are references towards the role that it plays and to the alterations that the name of a hotel may affect both the hotel itself and the changes that it causes to the consumer behaviour of the general public. These alterations compose an important tool in the hands of the hotels that are positive to the new demands which help the globalisation and the increase of competition. The purpose of it is to present the way that the name of a hotel effects on the consumer’s mind resulting in the attraction of clients against other smaller hotels which may even have better facilities and services but don’t have some name. Nowadays, tourists are millions and travel during all the seasons of the year. But travelling isn’t only for tourism-leisure, it may be also for business purposes resulting in the shifting of the people and as a result their stay in a place rises. For this reason, but also for reasons based on the name of a hotel different strategic methods based on the name have been developed which get a continuous higher rank that the traditional strategic methods. Not to mention how many hotels are the ones that from small names which they initially had turned out to have a name of a big chain hotel.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση του σήματος στην αγοραστική συμπεριφορά. Η μελέτη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων.el
heal.titleThe effect of the brand name on purchasing behavior. The study of hotel accommodation.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαξία εμπορικού σήματος, εμπορική επωνυμία, συμπεριφορά καταναλωτή, ξενοδοχείοel
heal.keywordbrand equity, brand name, consumer behavior, hotelen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)