Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social networking tools and their use in tourism. Case Study the hotels of prefecture of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔραμητινού, Εμμανουέλαel
dc.creatorDramitinou, Emmanouelaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:58Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:58Z
dc.date.issued2015-07-07T11:25:42Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5691
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο την διερεύνηση των κοινωνικών δικτύων και την χρήση τους στον τουρισμού. Αρχικά, η εργασία προβάλλει το θεωρητικό μέρος, το οποίο επικεντρώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον τουρισμό και στο πώς αυτές οι έννοιες σχετίζονται με την οικονομική πρόοδο των ξενοδοχειακών μονάδων τα τελευταία χρόνια. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται στο ερευνητικό κομμάτι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων που μοιραστήκαν στους υπεύθυνους των ξενοδοχειακών μονάδων του Ν. Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ευρέως από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αυξάνοντας την ζήτηση της επιχείρησης, επεκτείνοντας τις ηλικιακές ομάδες που απευθύνεται η επιχείρηση και τέλος, προκαλώντας αίσθημα ικανοποίησης στα ξενοδοχεία. Ταυτόχρονα όμως επιδέχονται βελτίωση στην ενημέρωση και στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την βελτίωση των επιχειρήσεων.el
dc.description.abstractThis thesis relates to social networking tools (social media) and to their use in tourism. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, which focuses on social media, tourism and how these concepts relate to the financial progress of the hotel facilities in recent years. The second section the methodology and the results of the primary survey, according to the answers of the Hotel managers in Heraklion. According to the managers of the hotels, the social media are widely used by the hotel industry; increasing the demand of business, expanding the age groups targeted the company and finally, causing a feeling of satisfaction in hotels. Although, there is room for improvement for the information and the social media use.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης οι ξενοδοχειακές μονάδες του Ν. Ηρακλείου.el
dc.titleSocial networking tools and their use in tourism. Case Study the hotels of prefecture of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔραμητινού, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameDramitinou, Emmanouelaen
heal.publicationDate2015-07-07T11:25:42Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5691
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο την διερεύνηση των κοινωνικών δικτύων και την χρήση τους στον τουρισμού. Αρχικά, η εργασία προβάλλει το θεωρητικό μέρος, το οποίο επικεντρώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον τουρισμό και στο πώς αυτές οι έννοιες σχετίζονται με την οικονομική πρόοδο των ξενοδοχειακών μονάδων τα τελευταία χρόνια. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται στο ερευνητικό κομμάτι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων που μοιραστήκαν στους υπεύθυνους των ξενοδοχειακών μονάδων του Ν. Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ευρέως από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αυξάνοντας την ζήτηση της επιχείρησης, επεκτείνοντας τις ηλικιακές ομάδες που απευθύνεται η επιχείρηση και τέλος, προκαλώντας αίσθημα ικανοποίησης στα ξενοδοχεία. Ταυτόχρονα όμως επιδέχονται βελτίωση στην ενημέρωση και στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την βελτίωση των επιχειρήσεων.el
heal.abstractThis thesis relates to social networking tools (social media) and to their use in tourism. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, which focuses on social media, tourism and how these concepts relate to the financial progress of the hotel facilities in recent years. The second section the methodology and the results of the primary survey, according to the answers of the Hotel managers in Heraklion. According to the managers of the hotels, the social media are widely used by the hotel industry; increasing the demand of business, expanding the age groups targeted the company and finally, causing a feeling of satisfaction in hotels. Although, there is room for improvement for the information and the social media use.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης οι ξενοδοχειακές μονάδες του Ν. Ηρακλείου.el
heal.titleSocial networking tools and their use in tourism. Case Study the hotels of prefecture of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό δίκτυο, τουρισμός, ξενοδοχείοel
heal.keywordsocial network, tourism, hotelen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)