Έρευνα και ανάλυση αγοράς παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης.
Market research and analysis of traditional products of Crete.
View/ Open
Date
2012-08-09Author
Γουναδάκη, Δέσποινα
Gounadaki, Despoina
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο τελικός σκοπός των περισσότερων εταιριών είναι η κερδοφορία. Η κερδοφορία σχετίζεται με τη θέληση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα μίας επιχείρησης, και να το επαναλάβουν. Για να γίνει αυτό ο καταναλωτής θα πρέπει να είναιευχαριστημένος. Έτσι είναι πολύ σημαντικό, να ερευνήσει η εταιρία τους παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση του καταναλωτή καινα εστιαστεί στουςπαράγοντες που οδηγούν (drivers) τους καταναλωτές να διατηρήσουν το επιθυμητό επίπεδο ικανοποίησης. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την συμπεριφορά των καταναλωτών και το μάρκετινγκ. Θα παρουσιάσουμε την μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας και θα αναλύσουμε τα αποτελέμσατα των παραγωγών και των καταναλωτών.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info