Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing for banking services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζηαθανασίου, Αικατερίνηel
dc.creatorChatziathanasiou, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:47:27Z
dc.date.available2016-03-15T16:47:27Z
dc.date.issued2011-02-17T10:11:14Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5960
dc.description.abstractΗ δραστηριότητα του marketing ασκείται και κατευθύνεται από κάποιο χωριστό τμήμα της επιχείρησης. Το αρμόδιο τμήμα συντονίζει, ελέγχει, προτείνει και καταρτίζει εκείνη τη στρατηγική του marketing Που θα επιτρέψει στην επιχείρηση να πετύχει το βασικό σκοπό της. Η προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή από τις επιχειρήσεις μέσα στους ποικίλους παράγοντες της αγοράς γίνεται με την εφαρμογή μίας συγκεκριμένης στρατηγικής. Στη στρατηγική marketing, ειδικότερα πρέπει να καθοριστούν στόχοι σχετικά με τις πολιτικές του marketing mix, δηλαδή των πολιτικών για το προϊόν, την τιμολόγηση, τη διανομή και την προώθηση. Στο marketing υπηρεσιών αναλύονται και τρεις ακόμη μεταβλητές οι οποίες αρχίζουν από «p», οι άνθρωποι, οι διαδικασίες και το περιβάλλον. Η παροχή υπηρεσιών σε μεγάλο μέρος της αγοράς θεωρείται αδύνατη και γι’ αυτό μία επιτυχημένη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι στους ανταγωνιστές είναι η επιλογή ενός τμήματος της αγοράς και η αποκλειστική εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων πελατών. Ο οξυμένος ανταγωνισμός έχει οδηγήσει τις τράπεζες στην παροχή ενός ευρέος φάσματος υπηρεσιών, σε αυτοματοποιημένες μεθόδους αναλήψεων, συγκεκριμένη τιμολόγηση για κάθε λειτουργία και εναρμόνιση υπηρεσιών με τις ξεχωριστές απαιτήσεις κάθε πελάτη με αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση τόσο των χρηματοπιστωτικών μεσαζόντων όσο και των πελατών τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο marketing των τραπεζικών υπηρεσιών στο σύγχρονο περιβάλλον.el
dc.titleMarketing for banking services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζηαθανασίου, Αικατερίνηel
heal.creatorNameChatziathanasiou, Aikaterinien
heal.publicationDate2011-02-17T10:11:14Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5960
heal.abstractΗ δραστηριότητα του marketing ασκείται και κατευθύνεται από κάποιο χωριστό τμήμα της επιχείρησης. Το αρμόδιο τμήμα συντονίζει, ελέγχει, προτείνει και καταρτίζει εκείνη τη στρατηγική του marketing Που θα επιτρέψει στην επιχείρηση να πετύχει το βασικό σκοπό της. Η προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή από τις επιχειρήσεις μέσα στους ποικίλους παράγοντες της αγοράς γίνεται με την εφαρμογή μίας συγκεκριμένης στρατηγικής. Στη στρατηγική marketing, ειδικότερα πρέπει να καθοριστούν στόχοι σχετικά με τις πολιτικές του marketing mix, δηλαδή των πολιτικών για το προϊόν, την τιμολόγηση, τη διανομή και την προώθηση. Στο marketing υπηρεσιών αναλύονται και τρεις ακόμη μεταβλητές οι οποίες αρχίζουν από «p», οι άνθρωποι, οι διαδικασίες και το περιβάλλον. Η παροχή υπηρεσιών σε μεγάλο μέρος της αγοράς θεωρείται αδύνατη και γι’ αυτό μία επιτυχημένη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι στους ανταγωνιστές είναι η επιλογή ενός τμήματος της αγοράς και η αποκλειστική εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων πελατών. Ο οξυμένος ανταγωνισμός έχει οδηγήσει τις τράπεζες στην παροχή ενός ευρέος φάσματος υπηρεσιών, σε αυτοματοποιημένες μεθόδους αναλήψεων, συγκεκριμένη τιμολόγηση για κάθε λειτουργία και εναρμόνιση υπηρεσιών με τις ξεχωριστές απαιτήσεις κάθε πελάτη με αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση τόσο των χρηματοπιστωτικών μεσαζόντων όσο και των πελατών τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΤο marketing των τραπεζικών υπηρεσιών στο σύγχρονο περιβάλλον.el
heal.titleMarketing for banking services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτραπεζική υπηρεσία, τραπεζικό μάρκετινγel
heal.keywordbanking service, banking marketingen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)