Έρευνα αγοράς.
Market research.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2009-06-18Συγγραφέας
Ζαμπετάκη, Μαρία
Λουγιάκη, Μαρία
Zampetaki, Maria
Lougiaki, maria
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της και τη φύση της στο χώρο των επιχειρήσεων. Αναλύσαμε τις μεθόδους με τις οποίες πραγματοποιείται η έρευνα αγοράς καθώς και τους τρόπους ερμηνείας των αποτελεσμάτων έπειτα από μια επιτυχημένη έρευνα αγοράς. Τέλος ακολουθεί η παρουσίαση των συμπληρωμένων από τους αρμόδιους ερωτηματολογίων με την ερμηνεία τους και τα συμπεράσματα μας
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες