Έρευνα αγοράς.
Market research.
View/ Open
Date
2009-06-18Author
Ζαμπετάκη, Μαρία
Λουγιάκη, Μαρία
Zampetaki, Maria
Lougiaki, maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της και τη φύση της στο χώρο των επιχειρήσεων. Αναλύσαμε τις μεθόδους με τις οποίες πραγματοποιείται η έρευνα αγοράς καθώς και τους τρόπους ερμηνείας των αποτελεσμάτων έπειτα από μια επιτυχημένη έρευνα αγοράς. Τέλος ακολουθεί η παρουσίαση των συμπληρωμένων από τους αρμόδιους ερωτηματολογίων με την ερμηνεία τους και τα συμπεράσματα μας
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info