Εμφάνιση απλής εγγραφής

Communication-public relations. Key factors in the evolution of business.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓογονάκη, Νεκταρίαel
dc.creatorΚαφτάκη, Μαρίαel
dc.creatorGogonaki, Nektariaen
dc.creatorKaftaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:51:01Z
dc.date.available2016-03-15T16:51:01Z
dc.date.issued2008-2-28T16:39:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6120
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει θεωρητικά την «αναγκαιότητα της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων στην εξέλιξη των επιχειρήσεων», τονίζοντας την απεριόριστη δύναμη και ανυπολόγιστη αξία του λόγου, του θαυμαστού αυτού μέσου έκφρασης της ανθρώπινης σκέψης που εκτιμήθηκε ήδη από την αρχαιότητα. Σήμερα, η αναγκαιότητα της ορθής αποτελεσματικής Επικοινωνίας εμφανίζεται για πολλούς λόγους ακόμα πιο επιτακτική. Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν μια από τις λειτουργίες της Επικοινωνίας, που αποβλέπουν στην ανάπτυξη ενός πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης μεταξύ ατόμων και ομάδων. Τα μέρη που συνθέτουν αυτή την εργασία είναι δύο. Στο πρώτο μέρος αναφέρεται η «Επικοινωνία» και γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης του όρου σε όλες τις φάσεις της ανθρώπινης και επιχειρηματικής ζωής ενώ στο δεύτερο αναλύεται ο θεσμός των «Δημοσίων Σχέσεων» ως κομμάτι της επικοινωνίας και αναπόφευκτο «εργαλείο» για την επιχειρηματική εξέλιξη και επιτυχία. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία στον τομέα της επικοινωνίας και των σχέσεων των ατόμων, ομάδων, οργανισμών κ.ά. για την ανάπτυξη της κατανόησης, της εμπιστοσύνης και της αλληλοεκτίμησης είναι οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη τους μορφή και έκταση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπικοινωνία-δημόσιες Σχέσεις. Βασικοί παράγοντες στην εξέλιξη των επιχειρήσεων.el
dc.titleCommunication-public relations. Key factors in the evolution of business.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓογονάκη, Νεκταρίαel
heal.creatorNameΚαφτάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameGogonaki, Nektariaen
heal.creatorNameKaftaki, Mariaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:39:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6120
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει θεωρητικά την «αναγκαιότητα της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων στην εξέλιξη των επιχειρήσεων», τονίζοντας την απεριόριστη δύναμη και ανυπολόγιστη αξία του λόγου, του θαυμαστού αυτού μέσου έκφρασης της ανθρώπινης σκέψης που εκτιμήθηκε ήδη από την αρχαιότητα. Σήμερα, η αναγκαιότητα της ορθής αποτελεσματικής Επικοινωνίας εμφανίζεται για πολλούς λόγους ακόμα πιο επιτακτική. Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν μια από τις λειτουργίες της Επικοινωνίας, που αποβλέπουν στην ανάπτυξη ενός πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης μεταξύ ατόμων και ομάδων. Τα μέρη που συνθέτουν αυτή την εργασία είναι δύο. Στο πρώτο μέρος αναφέρεται η «Επικοινωνία» και γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης του όρου σε όλες τις φάσεις της ανθρώπινης και επιχειρηματικής ζωής ενώ στο δεύτερο αναλύεται ο θεσμός των «Δημοσίων Σχέσεων» ως κομμάτι της επικοινωνίας και αναπόφευκτο «εργαλείο» για την επιχειρηματική εξέλιξη και επιτυχία. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία στον τομέα της επικοινωνίας και των σχέσεων των ατόμων, ομάδων, οργανισμών κ.ά. για την ανάπτυξη της κατανόησης, της εμπιστοσύνης και της αλληλοεκτίμησης είναι οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη τους μορφή και έκταση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕπικοινωνία-δημόσιες Σχέσεις. Βασικοί παράγοντες στην εξέλιξη των επιχειρήσεων.el
heal.titleCommunication-public relations. Key factors in the evolution of business.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπικοινωνία, επιχείρησηel
heal.keywordcommunication, enterpriseen
heal.advisorNameΑρκουλάκη, Ευτυχίαel
heal.advisorNameArkoulaki, Eftychiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)