Επίδραση των συστημάτων ποιότητας στην τραπεζική.
Quality systems on banking.
View/ Open
Date
2011-06-06Author
Γαρεδάκη, Δέσποινα
Κώνστας, Γεώργιος
Garedaki, Despoina
Konstas, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια µε τις υπό ενότητες τους. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι γενικές έννοιες και ορισμοί της Ποιότητας μέσα από ιστορική ανασκόπηση παγκοσμίως αλλά και την σύγχρονη ποιότητα στην Ελλάδα . Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται ο προγραμματισμός της σύγχρονης επιχείρησης και της Ποιότητας μέσα από όλα τα στάδια για την επίτευξη του σωστού προγραμματισμού της επιχειρήσεις . Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσονται τα πρότυπα συστήματα Ποιότητας μέσα από την ιστορική ανασκόπηση και τους ορισμούς του. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τραπεζικές εργασίες και η Ποιότητα σε συνεργασία αυτών για την καλύτερη λειτουργία της επιχείρησης/πιστωτικού ιδρύματος. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρονται οι καινοτομίες στον τραπεζικό τομέα των τραπεζικών εργασιών καθώς και τα πλεονέκτημα/μειονεκτήματα του .
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info