Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης: σύγχρονες τάσεις και επιπτώσεις.
Social responsibility of businesses: trends and implications.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/6292/Stylianaki2011.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2011-03-18Author
Στυλιανάκη, Στεφανία
Stylianaki, Stefania
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τα χαρακτηριστικά και τις αντιλήψεις των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην Ελλάδα, καθώς, και τις επιπτώσεις, τάσεις που δημιουργούνται. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι ενώ αρχικά οι επιχειρήσεις σκόραραν χαμηλά στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, σήμερα, ένα μεγάλο ποσοστό υποστηρίζει το θεσμό αυτό, λαμβάνοντας μέρος σ’ αυτό και οι πολίτες-καταναλωτές.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info