Ρόλος, στόχοι και μέσα της διαφήμισης σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Role, objectives and means of advertising for products and services.
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Πιστόλα, Αναστασία
Pistola, Anastasia
Metadata
Show full item recordAbstract
Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info