Εφαρμογή στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου πλεονεκτήματα και κίνδυνοι από την χρήση του.
E-commerce, benefits and risks from using it.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/6642/lamprakis_semetzaki2008.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2011-01-21Author
Λαμπράκης, Ανδρέας
Σεμετζάκη, Μαρία
Lamprakis, Andreas
Semetzaki, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Ορίζοντας το απλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι «Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι η επικοινωνία και γη σύναψη εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους , με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Η διαφορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου με το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν είναι ότι το πρώτο περικλείει την έννοια της συναλλαγής χρημάτων και αγαθών μεταξύ δύο ή περισσότερων μερών. Όμως η έννοια του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν είναι ευρύτερη ,γιατί περιέχει περισσότερες έννοιες και δραστηριότητες, όπως την ανταλλαγή πληροφοριών και ιδεών ενδοεταιρικά ή με συνεργάτες της εταιρίας, την εύρεση προσωπικού, την προσέλκυση προσωπικού και την βελτιστοποίηση διαδικασιών.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info