Mobile marketing: Ο ρόλος των sms στη διαφήμιση.
Mobile marketing: the role of sms in advertising.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2010-03-19Συγγραφέας
Τσουκλίκη, Σοφία
Tsoukliki, Sofia
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η συγκεκριμένη εργασία δίνει τη δυνατότητα σε όλους να ενημερωθούν για το mobile marketing και το μέσο προώθησής του που δεν είναι άλλο από το sms. Ο ρόλος που διαδραματίζουν πλέον τα sms στον κλάδο της διαφήμισης είναι πολύ σημαντικός, ενώ τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη ανάπτυξη αυτού του νέου τρόπου επικοινωνίας καθώς όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες τον εντάσσουν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες προκειμένου να προωθήσουν με πιο έξυπνο και άμεσο τρόπο τα προϊόντα/ υπηρεσίες τους. Ο σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι να ερευνηθεί η αντίληψη και η στάση των ερωτηθέντων απέναντι σε αυτό το νέο τρόπο προώθησης, καθώς και η άποψή τους για τη χρηστικότητα και τη χρησιμότητα αυτού του μέσου. Προκειμένου να εξεταστούν αυτά τα ζητήματα, πραγματοποιήθηκε έρευνα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Όσον αφορά το θεωρητικό, έγινε έρευνα μέσα από βιβλία, άρθρα από περιοδικά και διαδίκτυο, ενώ όσον αφορά το πρακτικό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, καθώς αυτός ο τρόπος κρίθηκε καταλληλότερος. Η έρευνα αυτή διεξήχθη στην Αθήνα και το δείγμα αποτελείται από 120 ερωτώμενους οι οποίοι είναι άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 ετών και άνω και ασχολούνται με διάφορες επαγγελματικές ιδιότητες, ενώ για την ανάλυση των δεδομένων έγινε χρήση του στατιστικού προγράμματος Spss. Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν είναι ότι οι νέοι είναι εκείνοι που δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον σε αυτό το νέο τρόπο διαφήμισης και αντιδρούν θετικά απέναντι σε αυτό προβαίνοντας αρκετοί από αυτούς σε αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου. Η άποψη ότι τα sms αποτελούν πλέον έναν έξυπνο τρόπο για την προβολή μίας επιχείρησης καθώς και έναν πιο άμεσο τρόπο για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών, είναι γενική και χαρακτηρίζει το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων. Τέλος, εκείνοι που δείχνουν να είναι πιο επιρρεπής σε αγορές μέσω του mobile marketing, είναι οι γυναίκες δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ οι περισσότεροι ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και επαγγέλματος παραδέχονται ότι για να πραγματοποιήσουν μία αγορά τέτοιου είδους, η ψυχολογία τους είναι αυτή που αποτελεί σημαντικό και καθοριστικό παράγοντα τη στιγμή λήψης του διαφημιστικού μηνύματος και είναι υπεύθυνη για την αποδοχή ή απόρριψή του.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες