Η εικόνα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του social media marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των social networks.
Social networking services and social media marketingk. The promotion of an educational institution - Department of Marketing (commerce and advertising) via social networks.
View/ Open
Date
2010-10-05Author
Μεστούση, Ειρήνη
Μπόϊκος, Ιωάννης
Mestousi, Irini
Mpoikos, Ioannis
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι, αρχικά να γίνει κατανοητό το φαινόμενο των κοινωνικών δικτύων και στην συνέχεια κατά πόσο το social media marketing μπορεί μέσω των κοινωνικών δικτύων να χρησιμοποιηθεί ως βασικό εργαλείο προβολής ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος, και συγκεκριμένα του Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται οι δύο βασικές έννοιες, τα social networks και το social media marketing. Εισαγωγικά όμως τοποθετείται η έννοια των Web 2.0 τεχνολογιών στις οποίες περικλείονται τα κοινωνικά δίκτυα. Στην συνέχεια και αφού έχει δοθεί ορισμός των κοινωνικών δικτύων αναλύονται οι τύποι αυτών, η ιστορία τους, η χρησιμότητα τους αλλά και η ασφάλεια που μπορεί να παρέχουν. Στην συνέχεια, ορίζοντας το social media marketing αναλύεται και καθορίζεται η σχέση του με το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με την βοήθεια ερωτηματολογίων συμπληρωμένα από φοιτητές του ιδίου τμήματος, αναφέρονται επίσης και οι περιορισμοί της έρευνας. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει διεξαχθεί και τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχουν τα συμπεράσματα που έχουν βγει από την έρευνα δηλαδή κατά πόσο το social media marketing μπορεί να βοηθήσει το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης) να προωθηθεί μέσω των social networks.
Collections
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Addiction and social media. How is the social life of the students of the Department of Social Work of the University of West Attica affected by the use of social media?
Η.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.
Authors: Gravvani, Andriana; Karra, Eva; Paidoulia, Niki
Thesis advisor: Dialynaki, Eleni
Publication Date: 2020-12-23The present thesis is entitled "Addiction and social media. How is the social life of the students of the Department of Social Work of the University of West Attica affected by the use of social media? ". It aims to refer ... -
Motivation to choose the profession of social work - Comparative study of students views of department of Social Work in TEI of Crete and Department of Social Administration in Democritus University of Thrace.
T.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Work
Authors: Makrygianni, Angeliki
Thesis advisor: Papadaki, Vasileia
Publication Date: 27-05-2009 -
Social media: advantages and disadvantages of social media and addiction to them.
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)
Authors: Drosanakis, Georgios
Thesis advisor: Mastorakis, Georgios
Publication Date: 2018-07-02In this thesis, we review the literature on social media, the way in which they are classified and how they work, and the demographic characteristics of people using them has been implemented. Based on the bibliographic ...
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info