Franchise. Η επιχειρηματική συνεργασία δυο πλευρών: του franchisor (εταιρία) και του franchisee (συνεργάτη). «Μελέτη περίπτωσης Vodafone».
Franchise. The business partnership between two parties: the franchisor (company) and the franchisee (partner). "Case study for Vodafone".
View/ Open
Date
2010-04-28Author
Αλεξάκη, Χριστίνα
Aleksaki, Christina
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη διαδικασία του franchise και να αναλύσει την περίπτωση της εταιρίας Vodafone. Το franchise σήμερα μπορεί να αποτελέσει τη βάση ανάπτυξης της Vodafone. Συγκεκριμένα πρόκειται για μια εταιρία με καλό επίπεδο υπηρεσιών και με προοπτικές ανάπτυξης σε μια δυναμική αγορά, η οποία όμως έχει έλλειψη σε πόρους. Μέσω λοιπόν της στρατηγικής του franchise μπορεί να αυξήσει άμεσα την κερδοφορία της. Η στρατηγική αυτή αν γίνει σε σωστά πλαίσια, μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στη Vodafone να εισχωρήσει σε ξένες αγορές. Το μεθοδολογικό πλαίσιο στο οποίο στηρίχθηκε η εργασία διακρίνεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών πηγών. Τα δευτερογενή δεδομένα, συλλέχθηκαν από την αναζήτηση βιβλιογραφικών πηγών, σε βιβλιοθήκες και σε άρθρα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν με τη διανομή ερωτηματολογίου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε εργαζόμενους των καταστημάτων Vodafone στην Κρήτη και στα νησιά του Αιγαίου. Συνολικά μοιράστηκαν 20 ερωτηματολόγια και αναλύθηκαν τα 15 (εφόσον τόσα επιστράφηκαν). Το βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων από τη συνεργασία με τον Franchisor υπήρξε πολύ ικανοποιητική, ωστόσο η εταιρία πρέπει να προβεί σε περαιτέρω επενδύσεις όπως είναι η τεχνογνωσία, το ανθρώπινο δυναμικό αλλά και οι υπηρεσίες που προωθεί προκειμένου για την περαιτέρω πρόοδο και βελτίωσή της.
Collections
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Franchising as a method of development for retail trade businesses in Greece.
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administration
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)
Authors: Sifouniou, Despoina; Fragkiadaki, Evangelia
Thesis advisor: Dimou, Eirini
Publication Date: 18-10-2013Franchising or as it is translated in Greek, “dikeohrisi ”, is a special type of entrepreneurship, which has been developed rapidly not only all around the world but in Greece as well. The penetration of franchising in ... -
Franchising on Greece.
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Finance
Authors: Kandylakis, Ioannis; Stavridaki, Ioanna
Thesis advisor: Garefalakis, Alexandros
Publication Date: 15-03-2012 -
Franchising. The concept of exclusive distribution and its development in Greece.
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting
T.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Finance
Authors: Mavronyktis, Nikolaos
Thesis advisor: Giannadaki, Giouli
Publication Date: 31-03-2008
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info