Εμφάνιση απλής εγγραφής

Hotel marketingk in islands. The case of Karpathos island.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαλίζης, Γεώργιοςel
dc.creatorGializis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:29Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:29Z
dc.date.issued2009-02-10T15:45:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6774
dc.description.abstractΤο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές και ειδικότερα στο νησί της Καρπάθου είναι μία έννοια που για κάποιους αποτελεί καθημερινό κανόνα στην παροχή τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ αντίθετα για άλλους είναι δυο άγνωστες λέξεις. Φυσικά υπάρχει και η ενδιάμεση κατάσταση όπου η γνώση και η εφαρμογή των κανόνων του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ είναι επιφανειακή. Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης και η αναζήτηση ρεαλιστικών λύσεων ώστε να επέλθει η επιζητούμενη ανάπτυξη κρίνεται επιβεβλημένη. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του τουριστικού μάρκετινγκ και της τουριστικής ανάπτυξης. Επίσης αναφέρονται σημαντικά βασικά στοιχειά όπως ορισμοί, χρησιμότητα, επιπτώσεις, κατηγορίες και λειτουργίες. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας η οποία εξειδικεύεται στη συνεχεία στην τουριστική ανάπτυξη των νησιώτικων περιοχών και ακόμα ειδικότερα στο δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων, την Κάρπαθο. Επίσης, αναλύεται το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ με την ιδία σειρά ανάλυσης. Στη συνέχεια υπάρχει η ανάλυση της μεθοδολογίας της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι με τους οποίους διεξάγεται μία πρωτογενής έρευνα και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε 75 ιδιοκτήτες ξενοδοχείων του νησιού, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση των προβλημάτων που επιβραδύνουν την ανάπτυξη της τουριστικής Καρπάθου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΞενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές - Περίπτωση Καρπάθου.el
dc.titleHotel marketingk in islands. The case of Karpathos island.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαλίζης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameGializis, Georgiosen
heal.publicationDate2009-02-10T15:45:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6774
heal.abstractΤο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές και ειδικότερα στο νησί της Καρπάθου είναι μία έννοια που για κάποιους αποτελεί καθημερινό κανόνα στην παροχή τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ αντίθετα για άλλους είναι δυο άγνωστες λέξεις. Φυσικά υπάρχει και η ενδιάμεση κατάσταση όπου η γνώση και η εφαρμογή των κανόνων του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ είναι επιφανειακή. Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης και η αναζήτηση ρεαλιστικών λύσεων ώστε να επέλθει η επιζητούμενη ανάπτυξη κρίνεται επιβεβλημένη. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του τουριστικού μάρκετινγκ και της τουριστικής ανάπτυξης. Επίσης αναφέρονται σημαντικά βασικά στοιχειά όπως ορισμοί, χρησιμότητα, επιπτώσεις, κατηγορίες και λειτουργίες. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας η οποία εξειδικεύεται στη συνεχεία στην τουριστική ανάπτυξη των νησιώτικων περιοχών και ακόμα ειδικότερα στο δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων, την Κάρπαθο. Επίσης, αναλύεται το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ με την ιδία σειρά ανάλυσης. Στη συνέχεια υπάρχει η ανάλυση της μεθοδολογίας της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι με τους οποίους διεξάγεται μία πρωτογενής έρευνα και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε 75 ιδιοκτήτες ξενοδοχείων του νησιού, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση των προβλημάτων που επιβραδύνουν την ανάπτυξη της τουριστικής Καρπάθου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΞενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές - Περίπτωση Καρπάθου.el
heal.titleHotel marketingk in islands. The case of Karpathos island.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχειακό μάρκετιγκ, Κάρπαθος, τουριστική ανάπτυξηel
heal.keywordhotel marketing, Karpathos, tourism developmenten
heal.advisorNameΠαππάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePappas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)