Τουριστικό - ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ACCOR.
Tourist - hotel marketing. Case study ACCOR.
View/ Open
Date
2009-05-20Author
Αμαξόπουλος, Δημήτριος
Παπαζήκος, Ναθαναήλ
Amaxopoulos, Dimitrios
Papazikos, Nathanail
Metadata
Show full item recordAbstract
Στις μέρες μας, ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της Οικονομίας κάθε χώρας, συμβάλλοντας σημαντικά στο βαθμό ανταγωνιστικότητάς της. Η ανάπτυξη του κλάδου συνδέεται με την αύξηση του Διεθνούς Ανταγωνισμού. Η έννοια της διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη αξία αναδεικνύοντας τη σημασία της συμβολής της επιστημονικής γνώσης του Μάρκετινγκ στην απόδοση των τουριστικών επιχειρήσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια του τουριστικού marketing γενικά και στις θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από τον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης αναλύεται το φαινομένου του διεθνή τουρισμού που αποτελεί στην εποχή μας την σημαντικότερη μορφή τουρισμού με ραγδαία αναπτύξει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνετε ανάλυση των κινήσεων και των μεθόδων του τουριστικού marketing που ακολουθούν οι πολυεθνικές αλυσίδες τουρισμού, με σκοπό να είναι άκρως ανταγωνιστικές στις συνεχείς και αυξανόμενες αιτήσεις του κλάδου. Στα ακόλουθα κεφαλαία αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, ο τρόπος διεξαγωγής της και οι λόγοι που μας οδήγησαν στον συγκεκριμένο τρόπο ερευνάς. Στη συνεχεία γίνετε ανάλυση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν, καθώς και ο σχολιασμός αυτών. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ερευνά η οποία διεξήχθη σε ξενοδοχεία του εξωτερικού μιας συγκεκριμένης ξενοδοχειακής αλυσίδας (accor).Επίσης, παρουσιάζονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνες οι οποίες θα μπορούσαν να φωτίσουν καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχειακών αλυσίδων και του πως μπορεί να αυξηθεί η αποτελεσματικότητά και η αποδοτικότητά. τους.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info