Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.
Leisure time and motivation in the use of advertising and promotion in fitness and leisure centers.
View/ Open
Date
2011-06-02Author
Παπαναστασίου, Πολυξένη
Papanastasiou, Polikseni
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τους λόγους και τους παράγοντες που παρακινούν άντρες και γυναίκες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες άσκησης και αναψυχής κατά τον ελεύθερο χρόνο τους. Τα συμπεράσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν για τη διαφήμιση και προβολή των κέντρων άσκησης και αναψυχής. Στηριζόμενοι στο ότι, η γνωριμία των ανθρώπων με τον κόσμο του αθλητισμού και των φυσικών δραστηριοτήτων, παραμένει επιτακτική ανάγκη, όπως και ότι ο ελεύθερος χρόνος είναι βασικό «όργανο» στη ζωή όλων και η σωστή διαχείρισή του δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πολλαπλές δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούν στην πολύπλευρη πνευματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info