Show simple item record

Descriptive study and research of young people (age of 15-18 years) in the area of Ierapetra and the role of marketing and advertising in their lives.

Dublin Core metadata

dc.creatorΒενιζέλου, Αλίκηel
dc.creatorΚονταράκη, Ελένηel
dc.creatorVenizelou, Alikien
dc.creatorKontaraki, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:59Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:59Z
dc.date.issued2009-12-07T10:15:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6793
dc.description.abstractΗ νεολαία αποτελεί ένα κομμάτι το οποίο πάντα υποβάλλεται σε ελέγχους και έρευνες προκειμένου να βρεθούν κάποια στοιχεία τα οποία βοηθούν τους ερευνητές να προχωρήσουν σε κάποιες περαιτέρω εξελίξεις. Έτσι και το Marketing ως επιστήμη πάντα ελέγχει τις τάσεις των νέων ανθρώπων προκειμένου να ελέγξει πόσο επηρεάζονται από τις διαφημίσεις, τα ΜΜΕ. και τις αλλαγές που συμβαίνουν στην κοινωνία. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία, αποτελεί μια έρευνα η οποία αφορά τους νέους της περιοχής της Ιεράπετρας ( 15-18 ετών) και κατά πόσο αυτοί επηρεάζονται από τον καταιγισμό των διαφημίσεων στις αποφάσεις που αφορούν το μέλλον τους (επάγγελμα, σπουδές, προσωπική ζωή κλπ.). Στο πρώτο εισαγωγικό κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο τι ονομάζουμε Marketing. Αναφέρεται η εξέλιξη του Marketing μέσα στο χρόνο το οποίο ξεκίνησε από την παραγωγή και εξελίχθηκε στις μέρες μας με κύριο προσανατολισμό τον καταναλωτή. Επιπλέον γίνεται πλήρης αναφορά γύρω από το περιβάλλον του Marketing. Στην πορεία αναφέρεται η έννοια και το περιεχόμενο της Έρευνας Marketing. Καθώς και η διαδικασία που ακολουθείται για κάθε έρευνα. Και τέλος τι ρόλο παίζουν οι έρευνες αγοράς στον Ελληνικό χώρο, αλλά και πως αξιοποιούνται τα αποτελέσματα. Εν συνεχεία παρουσιάζεται η ιστορία της Διαφήμισης μέσα στο χρόνο καθώς και οι τύποι της Διαφήμισης που επηρεάζουν το κοινό άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα. Επιπλέον, αναφέρεται ο ουσιαστικός ρόλος που παίζει η Διαφημιστική Εταιρία, αλλά και ο ίδιος ο διαφημιστής ως προσωπικότητα. Τελειώνοντας σχολιάζεται ο καταναλωτής και ποιοι τύποι καταναλωτών υπάρχουν. Το ρόλο που παίζει ο αποφασίζον καταναλωτής, καθώς και την έννοια της στάσης. Επιπλέον αναφέρεται πόσο σπουδαίο γεγονός είναι η ικανοποίηση των καταναλωτών προκειμένου να αγοράσουν κάποια προϊόντα, αλλά και η μη ικανοποίηση του και τι δυσάρεστα αποτελέσματα μπορεί να έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή αναφορά στην πόλη της Ιεράπετρας τόσο κατά την διάρκεια της αρχαιότητας όσο και κατά την σύγχρονη εποχή. Επιπλέον παρουσιάζεται η Διάρθρωση και ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται εκτενέστατα η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να συλλεχτεί το υλικό για την παρούσα έρευνα. Εν συνεχεία στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται οι πίνακες και τα σχεδιαγράμματα έτσι όπως προέκυψαν από την έρευνα με μικρή ανάλυση των στοιχείων. Κλείνοντας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που βγήκαν από την συλλογή των ερωτηματολογίων καθώς και οι προτάσεις που κάνουμε για επίλυση πιθανόν προβλημάτων. Επιπλέον παροτρύνουμε όσους θα διαβάσουν αυτή την εργασία να ασχοληθούν με το Marketing και την Διαφήμιση, γιατί αποτελούν επαγγέλματα του μέλλοντος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠεριγραφική μελέτη και έρευνα των νέων (15-18 ετών) της περιοχής της Ιεράπετρας και ο ρόλος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην ζωή τους.el
dc.titleDescriptive study and research of young people (age of 15-18 years) in the area of Ierapetra and the role of marketing and advertising in their lives.en

healMeta

heal.creatorNameΒενιζέλου, Αλίκηel
heal.creatorNameΚονταράκη, Ελένηel
heal.creatorNameVenizelou, Alikien
heal.creatorNameKontaraki, Elenien
heal.publicationDate2009-12-07T10:15:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6793
heal.abstractΗ νεολαία αποτελεί ένα κομμάτι το οποίο πάντα υποβάλλεται σε ελέγχους και έρευνες προκειμένου να βρεθούν κάποια στοιχεία τα οποία βοηθούν τους ερευνητές να προχωρήσουν σε κάποιες περαιτέρω εξελίξεις. Έτσι και το Marketing ως επιστήμη πάντα ελέγχει τις τάσεις των νέων ανθρώπων προκειμένου να ελέγξει πόσο επηρεάζονται από τις διαφημίσεις, τα ΜΜΕ. και τις αλλαγές που συμβαίνουν στην κοινωνία. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία, αποτελεί μια έρευνα η οποία αφορά τους νέους της περιοχής της Ιεράπετρας ( 15-18 ετών) και κατά πόσο αυτοί επηρεάζονται από τον καταιγισμό των διαφημίσεων στις αποφάσεις που αφορούν το μέλλον τους (επάγγελμα, σπουδές, προσωπική ζωή κλπ.). Στο πρώτο εισαγωγικό κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο τι ονομάζουμε Marketing. Αναφέρεται η εξέλιξη του Marketing μέσα στο χρόνο το οποίο ξεκίνησε από την παραγωγή και εξελίχθηκε στις μέρες μας με κύριο προσανατολισμό τον καταναλωτή. Επιπλέον γίνεται πλήρης αναφορά γύρω από το περιβάλλον του Marketing. Στην πορεία αναφέρεται η έννοια και το περιεχόμενο της Έρευνας Marketing. Καθώς και η διαδικασία που ακολουθείται για κάθε έρευνα. Και τέλος τι ρόλο παίζουν οι έρευνες αγοράς στον Ελληνικό χώρο, αλλά και πως αξιοποιούνται τα αποτελέσματα. Εν συνεχεία παρουσιάζεται η ιστορία της Διαφήμισης μέσα στο χρόνο καθώς και οι τύποι της Διαφήμισης που επηρεάζουν το κοινό άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα. Επιπλέον, αναφέρεται ο ουσιαστικός ρόλος που παίζει η Διαφημιστική Εταιρία, αλλά και ο ίδιος ο διαφημιστής ως προσωπικότητα. Τελειώνοντας σχολιάζεται ο καταναλωτής και ποιοι τύποι καταναλωτών υπάρχουν. Το ρόλο που παίζει ο αποφασίζον καταναλωτής, καθώς και την έννοια της στάσης. Επιπλέον αναφέρεται πόσο σπουδαίο γεγονός είναι η ικανοποίηση των καταναλωτών προκειμένου να αγοράσουν κάποια προϊόντα, αλλά και η μη ικανοποίηση του και τι δυσάρεστα αποτελέσματα μπορεί να έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή αναφορά στην πόλη της Ιεράπετρας τόσο κατά την διάρκεια της αρχαιότητας όσο και κατά την σύγχρονη εποχή. Επιπλέον παρουσιάζεται η Διάρθρωση και ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται εκτενέστατα η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να συλλεχτεί το υλικό για την παρούσα έρευνα. Εν συνεχεία στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται οι πίνακες και τα σχεδιαγράμματα έτσι όπως προέκυψαν από την έρευνα με μικρή ανάλυση των στοιχείων. Κλείνοντας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που βγήκαν από την συλλογή των ερωτηματολογίων καθώς και οι προτάσεις που κάνουμε για επίλυση πιθανόν προβλημάτων. Επιπλέον παροτρύνουμε όσους θα διαβάσουν αυτή την εργασία να ασχοληθούν με το Marketing και την Διαφήμιση, γιατί αποτελούν επαγγέλματα του μέλλοντος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠεριγραφική μελέτη και έρευνα των νέων (15-18 ετών) της περιοχής της Ιεράπετρας και ο ρόλος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην ζωή τους.el
heal.titleDescriptive study and research of young people (age of 15-18 years) in the area of Ierapetra and the role of marketing and advertising in their lives.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμελέτη, έρευνα, νέοι καταναλωτές, Ιεράπετρα, μάρκετινγκel
heal.keywordstudy, research, young consumers, Ierapetra, marketingen
heal.advisorNameΔερμιτζάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameDermitzakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)