Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of internet as a tool of sports marketing and its significance for the development and maintenance of successful customer relationship.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔασκολιάς, Ιωάννηςel
dc.creatorΑνδρουλάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorDaskolias, Ioannisen
dc.creatorAndroulakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:12Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:12Z
dc.date.issued2014-10-07T14:15:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6803
dc.description.abstractTo διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη σύνδεση όλων αυτών των δικτύων. Κάθε ξεχωριστό δίκτυο στο διαδίκτυο δεν είναι φυσικά συνδεδεμένο σε όλα τα άλλα δίκτυα που το αποτελούν. Αντίθετα, κάθε δίκτυο συνδέεται σε ένα ή δύο άλλα δίκτυα. Στο διαδίκτυο είναι διαθέσιμος ένας πολύ μεγάλος αριθμός υπηρεσιών και ένας τεράστιος αριθμός δεδομένων. Μερικές από τις υπηρεσίες αυτές δουλεύουν σε συνδυασμό. Οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του διαδικτύου είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), οι ομάδες συζήτησης (forum), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κτλ) καθώς και η δυνατότητα για βίντεο συνεδριάσεις (Skype).Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε πως οι αθλητικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες του διαδικτύου προκείμενου να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το δίκτυο πελατών και συνεργατών.el
dc.description.abstractInternet is a global network of networks that spans worldwide. There is no specific definition of what the Internet is simply a term used to describe the connection of all these networks. Each separate network on the internet is not physically connected to all the other networks that constitute it. Instead, each network is connected to one or two other networks. The Internet is available to a very large number of services and a huge amount of data. Some of these services work together. The most popular services of the Internet is electronic mail (email), newsgroups (forum), social media (facebook, twitter, etc.) and the possibility for video meetings (Skype). In this paper we will examine how sports businesses use these opportunities of the Internet to advertise their products, increase sales and expand their network of customers and partners.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.el
dc.titleThe use of internet as a tool of sports marketing and its significance for the development and maintenance of successful customer relationship.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔασκολιάς, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΑνδρουλάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameDaskolias, Ioannisen
heal.creatorNameAndroulakis, Ioannisen
heal.publicationDate2014-10-07T14:15:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6803
heal.abstractTo διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη σύνδεση όλων αυτών των δικτύων. Κάθε ξεχωριστό δίκτυο στο διαδίκτυο δεν είναι φυσικά συνδεδεμένο σε όλα τα άλλα δίκτυα που το αποτελούν. Αντίθετα, κάθε δίκτυο συνδέεται σε ένα ή δύο άλλα δίκτυα. Στο διαδίκτυο είναι διαθέσιμος ένας πολύ μεγάλος αριθμός υπηρεσιών και ένας τεράστιος αριθμός δεδομένων. Μερικές από τις υπηρεσίες αυτές δουλεύουν σε συνδυασμό. Οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του διαδικτύου είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), οι ομάδες συζήτησης (forum), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κτλ) καθώς και η δυνατότητα για βίντεο συνεδριάσεις (Skype).Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε πως οι αθλητικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες του διαδικτύου προκείμενου να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το δίκτυο πελατών και συνεργατών.el
heal.abstractInternet is a global network of networks that spans worldwide. There is no specific definition of what the Internet is simply a term used to describe the connection of all these networks. Each separate network on the internet is not physically connected to all the other networks that constitute it. Instead, each network is connected to one or two other networks. The Internet is available to a very large number of services and a huge amount of data. Some of these services work together. The most popular services of the Internet is electronic mail (email), newsgroups (forum), social media (facebook, twitter, etc.) and the possibility for video meetings (Skype). In this paper we will examine how sports businesses use these opportunities of the Internet to advertise their products, increase sales and expand their network of customers and partners.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.el
heal.titleThe use of internet as a tool of sports marketing and its significance for the development and maintenance of successful customer relationship.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, αθλητική επιχείρηση, διαδίκτυο, προϊόν, προβολή, προώθηση, διαφήμισηel
heal.keywordmarketing, sport business, internet, product, promotion, advertisingen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)