Οι υπηρεσίες γεωγραφικού προσδιορισμού σε κινητές συσκευές και οι δυνατότητες που προσφέρουν στο social media marketing.
Location-based services in mobile devices and features offered in social media marketing.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/6807/SpanoudakisMarkos2014.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2014-11-12Author
Σπανουδάκης, Μάρκος
Spanoudakis, Markos
Metadata
Show full item recordAbstract
Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στις Υπηρεσίες Γεωγραφικού Προσδιορισμού (Location-based services) σε κινητές συσκευές και στις δυνατότητες που αυτές προσφέρουν στο Social Media Marketing. Αρχικά στόχος της πτυχιακής είναι η κατανόηση από πλευράς του αναγνώστη των γενικών αρχών του Μάρκετινγκ και του Social Media Marketing. Στην συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των smartphones και tablets καθώς και των εφαρμογών (apps) που τα συνοδεύουν, εστιάζοντας στις εφαρμογές γεωγραφικού προσδιορισμού (Location-based apps). Στην εργασία μελετήθηκαν εξονυχιστικά οι πιο δημοφιλείς location-based εφαρμογές, όπως foursquare, google places, mytown, gowalla και yelp, ώστε να γίνει κατανοητός, ο τρόπος λειτουργίας τους, τα χαρακτηριστικά τους καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτές αλληλεπιδρούν με το Social Media Marketing. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψην την παραπάνω μελέτη προχωρήσαμε στην κατασκευή μιας νέας εφαρμογής γεωγραφικού προσδιορισμού η οποία λειτουργεί σε όλες τις κινητές συσκευές και tablets. (Android , iOS , Windows Phone ). The subject of this thesis refers to the Geographic Services Specification (Location-based services) to mobile devices and the possibilities they offer to Social Media Marketing. Originally objective of thesis is the understanding by the reader of the general principles of Marketing and Social Media Marketing. Then is a throwback to the development of smartphones and tablets as well as applications (apps) that accompany them, focusing on applications geolocation (Location-based apps). The study examined thoroughly the most popular location-based applications such as foursquare, google places, mytown, gowalla and yelp, to understand the way they operate, their characteristics and the way they interact with Social Media Marketing. Finally, taking into consideration the above study proceeded to build a new geolocation application that works on all mobile devices and tablets. (Android, iOS, Windows Phone).
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info