Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online advertising effectiveness of tourism advertising and its impact on consumers decisions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒανγκέλι, Άρηςel
dc.creatorΚεφάλας, Χάρηςel
dc.creatorVangeli, Arisen
dc.creatorKefalas, Charisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:22Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:22Z
dc.date.issued2015-09-08T13:09:31Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6809
dc.description.abstractΟ βασικός στόχος της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διαφημιστικής αποτελεσματικότητας σε έναν από τους πιο σημαντικού κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό σε συνδυασμό με την σχετικά νέα μορφή διαφήμισης, τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Για το σκοπό αυτό διενεργήθηκε έρευνα πρωτογενών στοιχείων η οποία κατέληξε πως υπάρχει στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της πραγματοποίησης κάποιου ταξιδίου και της παρακολούθησης κάποιας διαφήμισης αλλά και της αναζήτησης πληροφοριών. Ακόμα πως η πρώτη χώρα ως τουριστικός προορισμός που έρχεται στο μυαλό των Ελλήνων καταναλωτών όταν σκέφτονται ένα ταξίδι με σκοπό τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη είναι η Ισπανία, πως η υψηλή αναγνωρισημότητα των διαδικτυακών τουριστικών διαφημίσεων συνδέεται με την αναζήτηση πληροφοριών αλλά και την πραγματοποίηση του ταξιδιού. Η πτυχιακή εργασία ξεκινάει με την παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου σχετικά με την τουριστική διαφήμιση και ακολούθως με την διαφημιστική αποτελεσματικότητα. Ακολούθως, αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας και γίνεται η ανάλυση των δεδομένων και τέλος η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.el
dc.description.abstractThe main objective of this thesis is to investigate the advertising effectiveness in one of the most important sectors of the Greek economy, the tourist industry combined with the relatively new form of advertising, the online advertising. For this purpose, a primary research was conducted and the findings show that there is statistically significant relationship between making a trip in a country of South Europe and exposure in an advertising message and information search. Moreover, the first country as a tourist destination that comes to Greek consumers mind when they think of holidays in Southern Europe is Spain, as well as, the high awareness of online tourism ads linked to search for travel information and the actuall purchase of the travel. The thesis begins with the presentation of the theoretical background on tourism advertising and then the advertising effectiveness. Subsequently, the research methodology, data analysis and finally the presentation of the results.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑποτελεσματικότητα της διαδικτυακής (online) τουριστικής διαφήμισης και η επιρροή της στις αποφάσεις των καταναλωτών.el
dc.titleOnline advertising effectiveness of tourism advertising and its impact on consumers decisions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒανγκέλι, Άρηςel
heal.creatorNameΚεφάλας, Χάρηςel
heal.creatorNameVangeli, Arisen
heal.creatorNameKefalas, Charisen
heal.publicationDate2015-09-08T13:09:31Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6809
heal.abstractΟ βασικός στόχος της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διαφημιστικής αποτελεσματικότητας σε έναν από τους πιο σημαντικού κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό σε συνδυασμό με την σχετικά νέα μορφή διαφήμισης, τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Για το σκοπό αυτό διενεργήθηκε έρευνα πρωτογενών στοιχείων η οποία κατέληξε πως υπάρχει στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της πραγματοποίησης κάποιου ταξιδίου και της παρακολούθησης κάποιας διαφήμισης αλλά και της αναζήτησης πληροφοριών. Ακόμα πως η πρώτη χώρα ως τουριστικός προορισμός που έρχεται στο μυαλό των Ελλήνων καταναλωτών όταν σκέφτονται ένα ταξίδι με σκοπό τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη είναι η Ισπανία, πως η υψηλή αναγνωρισημότητα των διαδικτυακών τουριστικών διαφημίσεων συνδέεται με την αναζήτηση πληροφοριών αλλά και την πραγματοποίηση του ταξιδιού. Η πτυχιακή εργασία ξεκινάει με την παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου σχετικά με την τουριστική διαφήμιση και ακολούθως με την διαφημιστική αποτελεσματικότητα. Ακολούθως, αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας και γίνεται η ανάλυση των δεδομένων και τέλος η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.el
heal.abstractThe main objective of this thesis is to investigate the advertising effectiveness in one of the most important sectors of the Greek economy, the tourist industry combined with the relatively new form of advertising, the online advertising. For this purpose, a primary research was conducted and the findings show that there is statistically significant relationship between making a trip in a country of South Europe and exposure in an advertising message and information search. Moreover, the first country as a tourist destination that comes to Greek consumers mind when they think of holidays in Southern Europe is Spain, as well as, the high awareness of online tourism ads linked to search for travel information and the actuall purchase of the travel. The thesis begins with the presentation of the theoretical background on tourism advertising and then the advertising effectiveness. Subsequently, the research methodology, data analysis and finally the presentation of the results.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΑποτελεσματικότητα της διαδικτυακής (online) τουριστικής διαφήμισης και η επιρροή της στις αποφάσεις των καταναλωτών.el
heal.titleOnline advertising effectiveness of tourism advertising and its impact on consumers decisions.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, τουρισμός, καταναλωτήςel
heal.keywordinternet advertising, tourism, consumeren
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)