Show simple item record

Website visitor behavior for the design with the use of eye-tracking technology and the use of the results in E-marketing.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚακεπάκη, Ευφροσύνηel
dc.creatorKakepaki, Efrosυnien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:45Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:45Z
dc.date.issued2012-05-22T13:35:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6824
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα μας αποσπούσαν αρκετό από το χρόνο τώρα πλέον έχουν αντικατασταθεί από εφαρμογές μέσω του διαδικτύου. Παραδείγματα όπως τα γράμματα που έχουν αντικατασταθεί από τα e-mails, οι εφημερίδες που έχουν αντικατασταθεί από τα site πληροφορίας ή αλλιώς portals, ακόμα και οι λογαριασμοί πληρώνονται μέσω εφαρμογών του διαδικτύου. Οι επιχειρήσεις δημιουργούν την εικόνα της εταιρείας τους μέσω ενός site, ενώ συχνά το χρησιμοποιούν για την πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Η βασικότερη προϋπόθεση για να θεωρηθεί αξιόλογη η σχεδίαση μιας ιστοσελίδας είναι η δημιουργία ενός εύχρηστου περιβάλλοντος επικοινωνίας με τον χρήστη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον η πλοήγηση του χρήστη θα καθίσταται ευκολότερη ενώ η αναζήτηση πληροφορίας θα ολοκληρώνεται άμεσα. Αν η σχεδίαση του δικτυακού τόπου αποτύχει, ο χρήστης γρήγορα θα κινηθεί σε άλλους ανταγωνιστικούς διαδικτυακούς τόπους με σκοπό να ολοκληρώσει την αναζήτηση – πλοήγηση του. Οι Μελέτες Χρηστικότητας (Usability Studies) ασχολούνται ακριβώς με αυτό το αντικείμενο, δηλαδή την κατανόηση της ευχρηστίας ενός site, σε σχέση με τους επισκέπτες. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να διερευνηθεί η χρηστικότητα ενός ιστότοπου, όπως π.χ. με ερωτηματολόγια ή παρακολουθώντας τα στατιστικά (web analytics), ενώ μια από τις πιο αξιόπιστες από αυτές είναι η μελέτη της οφθαλμοκίνησης των χρηστών (eye-tracking tests). Στην παρούσα πτυχιακή θα παρουσιαστεί η τεχνολογία eye-tracking. H τεχνολογία Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο στη σχεδίαση Διεπαφής Χρήστη (User Interface) καθώς μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για το ποιες είναι οι περιοχές ή τα στοιχεία που αιχμαλωτίζουν το βλέμμα του χρήστη, ποια στοιχεία προκαλούν σύγχυση καθώς και ποια αγνοούνται εντελώς. Θα προσπαθήσουμε μέσω επιστημονικών άρθρων, βιβλίων, διαδικτυακών πηγών αλλά και συνεντεύξεων με ειδικούς να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι το Web Usability και η τεχνολογία eye-tracking για ένα site ή μια επιχείρηση. Τέλος στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής, και με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση του θέματος, θα υλοποιηθούν πειράματα eye-tracking με σενάρια χρηστικότητας σε ένα Ιστοχώρο πληροφορίας (portal).el
dc.description.abstractWeb wins every day more users. Websites are developed for several reasons and this is the basic element for e-makreting. Many of the tasks that formely deprived us have been replaced by applications via the Internet. Examples such as letters have been replaces from e-mails, newspapers by sites or information portals, and even bills are paid via Internet applications. Companies create the image of their company through a site, often using it to sell products and services. The basic requirement to be considered valuable the design of a web page is the creation of a user interface User Interface. In such an environment theuser navigation will make it easier while search for information will be completed immediately. If the design of the site fails, users will quickly move to other competing web sites in order to complete the search - navigation. Usability studies dealing with just this object, namely an understanding of usability site, in connection with visitors. There are several methods to investigate the usability of a site, such as with questionnaires or watching the stats (web analytics), while one of the most reliable of these is the study of Ophthalmokinesis of the users (eye-tracking tests). This thesis will present the technology eye-tracking. Eye Tracking technology is the process of recording eye movements using a detector (Eye Tracker). It can be a valuable tool in designing User Interface (User Interface) and can provide valuable information about what areas or parts which capture the eye of the user which data are confusing and which are ignored completely. We will try through scientific articles, books, Internet sources and interviews with experts to understand how important is the Web Usability and eye-tracking technology for a site or company. Finally the practical part of the diploma, and for a deeper understanding of the subject, experimentscarried out with eye-tracking usability scenarios in aninformation website (portal).en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.el
dc.titleWebsite visitor behavior for the design with the use of eye-tracking technology and the use of the results in E-marketing.en

healMeta

heal.creatorNameΚακεπάκη, Ευφροσύνηel
heal.creatorNameKakepaki, Efrosυnien
heal.publicationDate2012-05-22T13:35:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6824
heal.abstractΤο διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα μας αποσπούσαν αρκετό από το χρόνο τώρα πλέον έχουν αντικατασταθεί από εφαρμογές μέσω του διαδικτύου. Παραδείγματα όπως τα γράμματα που έχουν αντικατασταθεί από τα e-mails, οι εφημερίδες που έχουν αντικατασταθεί από τα site πληροφορίας ή αλλιώς portals, ακόμα και οι λογαριασμοί πληρώνονται μέσω εφαρμογών του διαδικτύου. Οι επιχειρήσεις δημιουργούν την εικόνα της εταιρείας τους μέσω ενός site, ενώ συχνά το χρησιμοποιούν για την πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Η βασικότερη προϋπόθεση για να θεωρηθεί αξιόλογη η σχεδίαση μιας ιστοσελίδας είναι η δημιουργία ενός εύχρηστου περιβάλλοντος επικοινωνίας με τον χρήστη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον η πλοήγηση του χρήστη θα καθίσταται ευκολότερη ενώ η αναζήτηση πληροφορίας θα ολοκληρώνεται άμεσα. Αν η σχεδίαση του δικτυακού τόπου αποτύχει, ο χρήστης γρήγορα θα κινηθεί σε άλλους ανταγωνιστικούς διαδικτυακούς τόπους με σκοπό να ολοκληρώσει την αναζήτηση – πλοήγηση του. Οι Μελέτες Χρηστικότητας (Usability Studies) ασχολούνται ακριβώς με αυτό το αντικείμενο, δηλαδή την κατανόηση της ευχρηστίας ενός site, σε σχέση με τους επισκέπτες. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να διερευνηθεί η χρηστικότητα ενός ιστότοπου, όπως π.χ. με ερωτηματολόγια ή παρακολουθώντας τα στατιστικά (web analytics), ενώ μια από τις πιο αξιόπιστες από αυτές είναι η μελέτη της οφθαλμοκίνησης των χρηστών (eye-tracking tests). Στην παρούσα πτυχιακή θα παρουσιαστεί η τεχνολογία eye-tracking. H τεχνολογία Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο στη σχεδίαση Διεπαφής Χρήστη (User Interface) καθώς μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για το ποιες είναι οι περιοχές ή τα στοιχεία που αιχμαλωτίζουν το βλέμμα του χρήστη, ποια στοιχεία προκαλούν σύγχυση καθώς και ποια αγνοούνται εντελώς. Θα προσπαθήσουμε μέσω επιστημονικών άρθρων, βιβλίων, διαδικτυακών πηγών αλλά και συνεντεύξεων με ειδικούς να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι το Web Usability και η τεχνολογία eye-tracking για ένα site ή μια επιχείρηση. Τέλος στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής, και με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση του θέματος, θα υλοποιηθούν πειράματα eye-tracking με σενάρια χρηστικότητας σε ένα Ιστοχώρο πληροφορίας (portal).el
heal.abstractWeb wins every day more users. Websites are developed for several reasons and this is the basic element for e-makreting. Many of the tasks that formely deprived us have been replaced by applications via the Internet. Examples such as letters have been replaces from e-mails, newspapers by sites or information portals, and even bills are paid via Internet applications. Companies create the image of their company through a site, often using it to sell products and services. The basic requirement to be considered valuable the design of a web page is the creation of a user interface User Interface. In such an environment theuser navigation will make it easier while search for information will be completed immediately. If the design of the site fails, users will quickly move to other competing web sites in order to complete the search - navigation. Usability studies dealing with just this object, namely an understanding of usability site, in connection with visitors. There are several methods to investigate the usability of a site, such as with questionnaires or watching the stats (web analytics), while one of the most reliable of these is the study of Ophthalmokinesis of the users (eye-tracking tests). This thesis will present the technology eye-tracking. Eye Tracking technology is the process of recording eye movements using a detector (Eye Tracker). It can be a valuable tool in designing User Interface (User Interface) and can provide valuable information about what areas or parts which capture the eye of the user which data are confusing and which are ignored completely. We will try through scientific articles, books, Internet sources and interviews with experts to understand how important is the Web Usability and eye-tracking technology for a site or company. Finally the practical part of the diploma, and for a deeper understanding of the subject, experimentscarried out with eye-tracking usability scenarios in aninformation website (portal).en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.el
heal.titleWebsite visitor behavior for the design with the use of eye-tracking technology and the use of the results in E-marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordιστότοπος, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordweb site, electronic marketingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)