Show simple item record

Dublin Core metadata

dc.creatorΚώστα, Κωνσταντίναel
dc.creatorKosta, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:49Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:49Z
dc.date.issued2012-06-07T16:33:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6825
dc.description.abstractΗ μελέτη αυτή αποσκοπεί στην βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων Υπηρεσιών στην Υγειονομική Υπηρεσία. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα ανάμεσα στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών με τη χρήση ερωτηματολογίων. Μέσω των ερωτηματολογίων αναγνωρίστηκαν τα δυνατά και αδύνατα σημεία, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Υπηρεσίας. Περαιτέρω, παρατίθενται απόψεις και εισηγήσεις αναφορικά με στρατηγικές που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν ούτως ώστε να ενδυναμωθούν τα αδύνατα στοιχεία, να αποφευχθούν οι κίνδυνοι, να εκμεταλλευθούν οι ευκαιρίες και να γίνει επένδυση στα πλεονεκτήματα της Υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προστασία του καταναλωτή και κατ’ επέκταση της δημόσιας υγείας, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες. Επίσης λήφθηκαν υπόψη οι υπάρχουσες θεωρίες, η αποστολή, οι στόχοι και το διαγνωστικό τεστ που διανεμήθηκε στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΥγειονομική υπηρεσία της Κύπρου και τρόποι βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.el

healMeta

heal.creatorNameΚώστα, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameKosta, Konstantinaen
heal.publicationDate2012-06-07T16:33:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6825
heal.abstractΗ μελέτη αυτή αποσκοπεί στην βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων Υπηρεσιών στην Υγειονομική Υπηρεσία. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα ανάμεσα στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών με τη χρήση ερωτηματολογίων. Μέσω των ερωτηματολογίων αναγνωρίστηκαν τα δυνατά και αδύνατα σημεία, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Υπηρεσίας. Περαιτέρω, παρατίθενται απόψεις και εισηγήσεις αναφορικά με στρατηγικές που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν ούτως ώστε να ενδυναμωθούν τα αδύνατα στοιχεία, να αποφευχθούν οι κίνδυνοι, να εκμεταλλευθούν οι ευκαιρίες και να γίνει επένδυση στα πλεονεκτήματα της Υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προστασία του καταναλωτή και κατ’ επέκταση της δημόσιας υγείας, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες. Επίσης λήφθηκαν υπόψη οι υπάρχουσες θεωρίες, η αποστολή, οι στόχοι και το διαγνωστικό τεστ που διανεμήθηκε στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΥγειονομική υπηρεσία της Κύπρου και τρόποι βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.el
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)