Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τhe role of corporate sponsorship in the biggest sporting event, the Olympics, from ancient times until today. Case study of the Olympic Games in Atlanta 1996.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαευθυμίου, Λάμπροςel
dc.creatorPapaefthimiou, Lamprosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:05Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:05Z
dc.date.issued2012-06-07T15:41:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6841
dc.description.abstractΗ χορηγία ήταν μία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες της Αθηναϊκής δημοκρατίας, κατά την οποία κάποιος πλούσιος πολίτης κατέβαλε τα χρήματα του για την προετοιμασία του χορού, για την συμμετοχή του σε διάφορες θρησκευτικές εκδηλώσεις, καθώς και για παραστάσεις στους δραματικούς ή χορηγικούς αγώνες. Σε αυτούς τους αγώνες οι δραματικοί ποιητές ενώπιον του κοινού παρουσίαζαν τις τραγωδίες ή τις κωμωδίες τους και διαγωνίζονταν για την πρώτη θέση. Παρατηρείται λοιπόν, ότι η χορηγία υπάρχει ως θεσμός από την αρχαία ελληνική εποχή. Βέβαια με την πάροδο του χρόνου, οι κοινωνίες εξελίσσονταν και η μορφή που έπαιρνε ο θεσμός της χορηγίας ήταν τελείως διαφορετικός από αυτόν της αρχαίας ελληνικής εποχής. Φτάνουμε με αυτό τον τρόπο στη σημερινή εποχή όπου η χορηγία αποτελεί βαρόμετρο για την ανάπτυξη και δημιουργία πολλών μεγάλων πολιτιστικών και όχι μόνο γεγονότων. Ένα από αυτά τα πολιτιστικά δρώμενα, που οφείλει μία μεγάλη μερίδα επιτυχίας του στη χορηγία, είναι η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στη σημερινή σύγχρονη εποχή είναι λογικό να χρειάζονται την οικονομική υποστήριξη των χορηγών καθώς η ανάληψη μιας τέτοιας διοργάνωσης προϋποθέτει ένα υπέρογκο ποσό εξόδων. Αυτό ακριβώς είναι και το στοιχείο το οποίο παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στην αμφίδρομη αυτή σχέση Ολυμπιακών Αγώνων και χορηγίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η περιγραφή και ανάλυση των θεμάτων αυτών που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με το θεσμό της χορηγίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και η ανακάλυψη της αλήθειας σχετικά με την εμπορευματοποίηση του θεσμού, τη συμβολή του στη διεξαγωγή των Αγώνων και τη δυνατότητα εξιδανίκευσης του.el
dc.description.abstractThe sponsorship was one of the most important functions of the Athenian democracy, in which a wealthy citizen paid to prepare the chorus, for his participation in various religious events, and in dramatic performances or sponsorship events. In these races dramatic poets performed the tragedies or comedies, and completed for first place. So, there is an institution sponsored by the ancient Greek era. Of course over time, societies evolved and took the form of sponsorship which was completely different from the ancient Greek era. We arrive in this way in today’s era where sponsorship is a barometer for the development and establishment of several major cultural events and not only. One of these cultural events, which owes a large portion of the sponsorship success is the Olympic Games. The Olympic Games in today’s modern age is reasonable to require the financial support of sponsors including the assumption of such an organization requires a hefty amount in costs. This is precisely the element that shows great interest in the interactive relationship Olympic Games sponsorship. The aim of this paper is to describe and analyze these issues related directly and indirectly with the institution sponsoring the Olympic Games and the discovery of truth about the commercialization of the institution, its contribution to the Games and the possibility of idealization.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.el
dc.titleΤhe role of corporate sponsorship in the biggest sporting event, the Olympics, from ancient times until today. Case study of the Olympic Games in Atlanta 1996.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαευθυμίου, Λάμπροςel
heal.creatorNamePapaefthimiou, Lamprosen
heal.publicationDate2012-06-07T15:41:53Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6841
heal.abstractΗ χορηγία ήταν μία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες της Αθηναϊκής δημοκρατίας, κατά την οποία κάποιος πλούσιος πολίτης κατέβαλε τα χρήματα του για την προετοιμασία του χορού, για την συμμετοχή του σε διάφορες θρησκευτικές εκδηλώσεις, καθώς και για παραστάσεις στους δραματικούς ή χορηγικούς αγώνες. Σε αυτούς τους αγώνες οι δραματικοί ποιητές ενώπιον του κοινού παρουσίαζαν τις τραγωδίες ή τις κωμωδίες τους και διαγωνίζονταν για την πρώτη θέση. Παρατηρείται λοιπόν, ότι η χορηγία υπάρχει ως θεσμός από την αρχαία ελληνική εποχή. Βέβαια με την πάροδο του χρόνου, οι κοινωνίες εξελίσσονταν και η μορφή που έπαιρνε ο θεσμός της χορηγίας ήταν τελείως διαφορετικός από αυτόν της αρχαίας ελληνικής εποχής. Φτάνουμε με αυτό τον τρόπο στη σημερινή εποχή όπου η χορηγία αποτελεί βαρόμετρο για την ανάπτυξη και δημιουργία πολλών μεγάλων πολιτιστικών και όχι μόνο γεγονότων. Ένα από αυτά τα πολιτιστικά δρώμενα, που οφείλει μία μεγάλη μερίδα επιτυχίας του στη χορηγία, είναι η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στη σημερινή σύγχρονη εποχή είναι λογικό να χρειάζονται την οικονομική υποστήριξη των χορηγών καθώς η ανάληψη μιας τέτοιας διοργάνωσης προϋποθέτει ένα υπέρογκο ποσό εξόδων. Αυτό ακριβώς είναι και το στοιχείο το οποίο παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στην αμφίδρομη αυτή σχέση Ολυμπιακών Αγώνων και χορηγίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η περιγραφή και ανάλυση των θεμάτων αυτών που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με το θεσμό της χορηγίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και η ανακάλυψη της αλήθειας σχετικά με την εμπορευματοποίηση του θεσμού, τη συμβολή του στη διεξαγωγή των Αγώνων και τη δυνατότητα εξιδανίκευσης του.el
heal.abstractThe sponsorship was one of the most important functions of the Athenian democracy, in which a wealthy citizen paid to prepare the chorus, for his participation in various religious events, and in dramatic performances or sponsorship events. In these races dramatic poets performed the tragedies or comedies, and completed for first place. So, there is an institution sponsored by the ancient Greek era. Of course over time, societies evolved and took the form of sponsorship which was completely different from the ancient Greek era. We arrive in this way in today’s era where sponsorship is a barometer for the development and establishment of several major cultural events and not only. One of these cultural events, which owes a large portion of the sponsorship success is the Olympic Games. The Olympic Games in today’s modern age is reasonable to require the financial support of sponsors including the assumption of such an organization requires a hefty amount in costs. This is precisely the element that shows great interest in the interactive relationship Olympic Games sponsorship. The aim of this paper is to describe and analyze these issues related directly and indirectly with the institution sponsoring the Olympic Games and the discovery of truth about the commercialization of the institution, its contribution to the Games and the possibility of idealization.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟ ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.el
heal.titleΤhe role of corporate sponsorship in the biggest sporting event, the Olympics, from ancient times until today. Case study of the Olympic Games in Atlanta 1996.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚοκκινάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKokkinakis, Emmaouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)