Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of micro-social networking applications (Apps, eg Facebook Apps) in marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουλάκου, Ελένηel
dc.creatorΤουρσουνίδου, Μαρίαel
dc.creatorKoulakou, Elenien
dc.creatorToursounidou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:26Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:26Z
dc.date.issued2012-02-28T14:50:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6856
dc.description.abstractΤο Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, το Διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό του σύγχρονου Μάρκετινγκ. Το Social Media Marketing αναπτύχθηκε ραγδαία και τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη των social media έχουν οι μικροεφαρμογές. Παιχνίδια, διαγωνισμοί, εργαλεία διαχείρισης και δημοσίευσης περιεχομένου είναι μόνο μερικά από τα είδη των μικροεφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί. Αν και οι εφαρμογές αυτές έχουν συνήθως έντονο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, στην ουσία αποτελούν σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις σε θέματα Μάρκετινγκ. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα νέα δεδομένα στο Μάρκετινγκ και να περιγράψει την εποχή του Social Media Marketing. Επίσης στόχος της είναι η έμφαση στο ρόλο και τη σημασία των μικροεφαρμογών και η υλοποίηση ενός FB App, που μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για επιχειρήσεις και ηλεκτρονικά καταστήματα.el
dc.description.abstractInternet is the main source of information for a large number of users. In recent years, the development of social networking web sites and Internet has transformed information into a key component of modern marketing. The Social Media Marketing has grown rapidly and social networks are part of our everyday life. Applications have an important role in developing social media. Games, tools, content management and publishing are just a few kinds of applications that have been developed. Although these applications are usually highly entertaining, in fact they are an important tool for businesses marketing. This thesis aims to present new data to marketing and to describe the field of Social Media Marketing. Also it aims to focus on the role and importance of applications and implementation of a FB application, which can be a very useful tool for businesses and online stores.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο μάρκετινγκ.el
dc.titleThe use of micro-social networking applications (Apps, eg Facebook Apps) in marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουλάκου, Ελένηel
heal.creatorNameΤουρσουνίδου, Μαρίαel
heal.creatorNameKoulakou, Elenien
heal.creatorNameToursounidou, Mariaen
heal.publicationDate2012-02-28T14:50:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6856
heal.abstractΤο Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, το Διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό του σύγχρονου Μάρκετινγκ. Το Social Media Marketing αναπτύχθηκε ραγδαία και τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη των social media έχουν οι μικροεφαρμογές. Παιχνίδια, διαγωνισμοί, εργαλεία διαχείρισης και δημοσίευσης περιεχομένου είναι μόνο μερικά από τα είδη των μικροεφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί. Αν και οι εφαρμογές αυτές έχουν συνήθως έντονο ψυχαγωγικό χαρακτήρα, στην ουσία αποτελούν σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις σε θέματα Μάρκετινγκ. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα νέα δεδομένα στο Μάρκετινγκ και να περιγράψει την εποχή του Social Media Marketing. Επίσης στόχος της είναι η έμφαση στο ρόλο και τη σημασία των μικροεφαρμογών και η υλοποίηση ενός FB App, που μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για επιχειρήσεις και ηλεκτρονικά καταστήματα.el
heal.abstractInternet is the main source of information for a large number of users. In recent years, the development of social networking web sites and Internet has transformed information into a key component of modern marketing. The Social Media Marketing has grown rapidly and social networks are part of our everyday life. Applications have an important role in developing social media. Games, tools, content management and publishing are just a few kinds of applications that have been developed. Although these applications are usually highly entertaining, in fact they are an important tool for businesses marketing. This thesis aims to present new data to marketing and to describe the field of Social Media Marketing. Also it aims to focus on the role and importance of applications and implementation of a FB application, which can be a very useful tool for businesses and online stores.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο μάρκετινγκ.el
heal.titleThe use of micro-social networking applications (Apps, eg Facebook Apps) in marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, κοινωνικό δίκτυοel
heal.keywordmarketing, social networken
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γιώργοςel
heal.advisorNameMastorakis, Giorgosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)