Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.
The role of athletic marketing in athletic tourism, in Greece: the case of NAT WEST ISLAND GAMES in Rhodes, in 2007.
View/ Open
Date
2011-06-09Author
Μαναζής, Ιωάννης
Μπίκα, Σοφία
Manazis, Ioannis
Mpika, Sofia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το ρόλο του sports μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό. Αρχικά θα ασχοληθεί με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εστιάζοντας στον αθλητικό τουρισμό. Στη συνέχεια θα αναφερθεί στην έννοια του μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εισαγάγει το μάρκετινγκ στους αθλητικούς χώρους και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τη διοργάνωση αθλητικών αγώνων γενικά, αναφερόμενοι σε όλα τα στάδια που καθιστούν εφικτή την ολοκλήρωση μιας διοργάνωσης και εστιάζοντας στη μελέτη περίπτωσης NAT WEST ISLAND GEMES στη Ρόδο το 2007.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info