Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role and importance of marketing in small and medium enterprises: the case of Cyprous.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαραλάμπους, Αθανασίαel
dc.creatorCharalampous, Athanasiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:46Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:46Z
dc.date.issued2011-11-18T14:24:30Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6873
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κύπρου ως μελέτη περίπτωσης. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, είτε οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, λόγω εγγενών συστημικών αδυναμιών, αδυνατούν να ενσωματώσουν οποιαδήποτε τεχνική μάρκετινγκ, είτε η όποια εφαρμογή του μάρκετινγκ συναντάται σε αυτές να χαρακτηρίζεται ως πρωτόλεια, σπασμωδική, ενστικτώδης, ανοργάνωτη και ερασιτεχνική, οπωσδήποτε μη βασιζόμενη στις επιταγές του σύγχρονου επιστημονικού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, στην μελέτη περίπτωσης της Κύπρου, τείνουν να επιβεβαιώσουν τα όσα η θεωρία ισχυρίζεται. Πιο συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων του νησιού, ενώ αναγνωρίζουν την σημασία και την σπουδαιότητα του μάρκετινγκ, εντούτοις κυρίως λόγω περιορισμένων πόρων αδυνατούν να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, υιοθετώντας αντίθετα κάποιες πρωτόλειες τεχνικές, εγγενές χαρακτηριστικό μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βρίσκονται στο τρίτο στάδιο της ανάπτυξής τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.el
dc.titleThe role and importance of marketing in small and medium enterprises: the case of Cyprous.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαραλάμπους, Αθανασίαel
heal.creatorNameCharalampous, Athanasiaen
heal.publicationDate2011-11-18T14:24:30Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6873
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κύπρου ως μελέτη περίπτωσης. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, είτε οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, λόγω εγγενών συστημικών αδυναμιών, αδυνατούν να ενσωματώσουν οποιαδήποτε τεχνική μάρκετινγκ, είτε η όποια εφαρμογή του μάρκετινγκ συναντάται σε αυτές να χαρακτηρίζεται ως πρωτόλεια, σπασμωδική, ενστικτώδης, ανοργάνωτη και ερασιτεχνική, οπωσδήποτε μη βασιζόμενη στις επιταγές του σύγχρονου επιστημονικού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, στην μελέτη περίπτωσης της Κύπρου, τείνουν να επιβεβαιώσουν τα όσα η θεωρία ισχυρίζεται. Πιο συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων του νησιού, ενώ αναγνωρίζουν την σημασία και την σπουδαιότητα του μάρκετινγκ, εντούτοις κυρίως λόγω περιορισμένων πόρων αδυνατούν να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, υιοθετώντας αντίθετα κάποιες πρωτόλειες τεχνικές, εγγενές χαρακτηριστικό μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βρίσκονται στο τρίτο στάδιο της ανάπτυξής τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟ ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.el
heal.titleThe role and importance of marketing in small and medium enterprises: the case of Cyprous.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, μικρομεσαία επιχείρησηel
heal.keywordmarketing, small and medium sized enterpriseen
heal.advisorNameΜεραμβελιωτάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMeramveliotakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)