Show simple item record

Search engine optimization techniques.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚουλαξίζη, Αργυρήel
dc.creatorKoulaxizi, Argyrien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:32Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:32Z
dc.date.issued2013-04-26T14:28:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6893
dc.description.abstractΟ χώρος του διαδικτύου αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για την προώθηση όχι μόνο των ιστοσελίδων, αλλά και των προϊόντων, των υπηρεσιών και των επιχειρήσεων. Χιλιάδες ιστοσελίδες προσπαθούν να βγουν στο προσκήνιο των μηχανών αναζήτησης, αλλά πολλές από αυτές δεν τα καταφέρνουν, καθώς η δημιουργία μιας καλαίσθητης και σωστά δομημένης ιστοσελίδας δε σημαίνει αυτόματα και επιτυχία. Η επιτυχία μιας ιστοσελίδας είναι πολύ πιθανό να εξασφαλιστεί μόνο από την κατάταξή της στη λίστα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης (SERP – Search Engine Result Page). Γι’ αυτό το λόγο η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί μία σύγχρονη ανάγκη. Μέσα από αυτήν την εργασία επιχειρείται μια προσέγγιση στην έννοια του Μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς Search Engine Marketing (SEM), μια μορφή Μάρκετινγκ Διαδικτύου που επιδιώκει να προωθήσει τις ιστοσελίδες αυξάνοντας την προβολή στις σελίδες των Μηχανών Αναζήτησης μέσα από ένα σύνολο εργαλείων που συμβάλλουν στην αύξηση της ποιότητας και του αριθμού των επισκεπτών. Εστιάζοντας σε ένα από τα εργαλεία του SEM και ειδικότερα στο Search Engine Optimization θα παρουσιαστούν όλες εκείνες οι διαδικασίες που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας (On Page SEO) αλλά και εκτός αυτής (Off Page SEO), ώστε να προετοιμαστεί για την αποδοχή των μηχανών αναζήτησης. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν οι δημοφιλέστερες μηχανές αναζήτησης και θα αναλυθούν οι διάφορες τεχνικές SEO που χρησιμοποιούνται από τους ειδικούς, με σκοπό να προσελκύσουν αρχικά τις μηχανές αναζήτησης και κατ’ επέκταση τον επισκέπτη που αναζητά πληροφορίες εκεί. Επιπλέον, θα καταγραφούν και θα αναλυθούν τα εργαλεία προώθησης και αποδοτικότητας (π.χ. Webmaster Tools), τα οποία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας. Τέλος, στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα εφαρμοστούν οι παραπάνω τεχνικές SEO σε μια ιστοσελίδα σύμφωνα με τη στρατηγική marketing & επικοινωνίας που ακολουθεί η εταιρεία, θα πραγματοποιηθούν βελτιώσεις και θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα αποτελέσματα των τεχνικών αυτών.el
dc.description.abstractInternet has become an ideal platform, not just for the promotion of website content but for promotion of products, services and businesses overall. Thousands of websites compete for visible position within search engines and many don’t do it successfully, as the development and design of a “nice looking” doesn’t guarantee success. This can be accomplished by the good ranking of one website in the Search Engine Result Page (SERP) of a search engine. For this reason, the optimization of websites for search engine visibility is a modern necessity. In this thesis the author analyzes the developments in the field of marketing for this specific issue and the newly Search Engine Marketing (SEM) field. Search Engine Marketing is the field that deals with promoting the visibility of a website within search engine, aiming to improve the quality and increase the traffic by using specific techniques and tools. Focusing on the techniques, the main focus is on Search Engine Optimization (SEO) toolset and the author will showcase the so called On Page and Off Page SEO techniques, which are used in order to structure and develop a website for search engine inclusion. Moreover, in this thesis, the author presents the most popular search engines and a concrete list of SEO techniques which are used in practice by SEO experts in order to attract the search engine themselves and eventually traffic to the webpage from users of search engines. Furthermore, the author presents and analyzes more specific tools for the development and monitoring of website (e.g. Webmaster Tools) which are an integral part of Search Engine Optimization. Finally, in the last section of this thesis, a detailed case study on the application of the above mentioned techniques and tools on a company website is presented, according to the company’s marketing & communication strategy. The author showcases in detail the specific tools used and measurements of any implications.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης με τεχνικές SEO (Search Engine Optimization).el
dc.titleSearch engine optimization techniques.en

healMeta

heal.creatorNameΚουλαξίζη, Αργυρήel
heal.creatorNameKoulaxizi, Argyrien
heal.publicationDate2013-04-26T14:28:53Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6893
heal.abstractΟ χώρος του διαδικτύου αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για την προώθηση όχι μόνο των ιστοσελίδων, αλλά και των προϊόντων, των υπηρεσιών και των επιχειρήσεων. Χιλιάδες ιστοσελίδες προσπαθούν να βγουν στο προσκήνιο των μηχανών αναζήτησης, αλλά πολλές από αυτές δεν τα καταφέρνουν, καθώς η δημιουργία μιας καλαίσθητης και σωστά δομημένης ιστοσελίδας δε σημαίνει αυτόματα και επιτυχία. Η επιτυχία μιας ιστοσελίδας είναι πολύ πιθανό να εξασφαλιστεί μόνο από την κατάταξή της στη λίστα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης (SERP – Search Engine Result Page). Γι’ αυτό το λόγο η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί μία σύγχρονη ανάγκη. Μέσα από αυτήν την εργασία επιχειρείται μια προσέγγιση στην έννοια του Μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς Search Engine Marketing (SEM), μια μορφή Μάρκετινγκ Διαδικτύου που επιδιώκει να προωθήσει τις ιστοσελίδες αυξάνοντας την προβολή στις σελίδες των Μηχανών Αναζήτησης μέσα από ένα σύνολο εργαλείων που συμβάλλουν στην αύξηση της ποιότητας και του αριθμού των επισκεπτών. Εστιάζοντας σε ένα από τα εργαλεία του SEM και ειδικότερα στο Search Engine Optimization θα παρουσιαστούν όλες εκείνες οι διαδικασίες που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας (On Page SEO) αλλά και εκτός αυτής (Off Page SEO), ώστε να προετοιμαστεί για την αποδοχή των μηχανών αναζήτησης. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν οι δημοφιλέστερες μηχανές αναζήτησης και θα αναλυθούν οι διάφορες τεχνικές SEO που χρησιμοποιούνται από τους ειδικούς, με σκοπό να προσελκύσουν αρχικά τις μηχανές αναζήτησης και κατ’ επέκταση τον επισκέπτη που αναζητά πληροφορίες εκεί. Επιπλέον, θα καταγραφούν και θα αναλυθούν τα εργαλεία προώθησης και αποδοτικότητας (π.χ. Webmaster Tools), τα οποία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας. Τέλος, στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα εφαρμοστούν οι παραπάνω τεχνικές SEO σε μια ιστοσελίδα σύμφωνα με τη στρατηγική marketing & επικοινωνίας που ακολουθεί η εταιρεία, θα πραγματοποιηθούν βελτιώσεις και θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα αποτελέσματα των τεχνικών αυτών.el
heal.abstractInternet has become an ideal platform, not just for the promotion of website content but for promotion of products, services and businesses overall. Thousands of websites compete for visible position within search engines and many don’t do it successfully, as the development and design of a “nice looking” doesn’t guarantee success. This can be accomplished by the good ranking of one website in the Search Engine Result Page (SERP) of a search engine. For this reason, the optimization of websites for search engine visibility is a modern necessity. In this thesis the author analyzes the developments in the field of marketing for this specific issue and the newly Search Engine Marketing (SEM) field. Search Engine Marketing is the field that deals with promoting the visibility of a website within search engine, aiming to improve the quality and increase the traffic by using specific techniques and tools. Focusing on the techniques, the main focus is on Search Engine Optimization (SEO) toolset and the author will showcase the so called On Page and Off Page SEO techniques, which are used in order to structure and develop a website for search engine inclusion. Moreover, in this thesis, the author presents the most popular search engines and a concrete list of SEO techniques which are used in practice by SEO experts in order to attract the search engine themselves and eventually traffic to the webpage from users of search engines. Furthermore, the author presents and analyzes more specific tools for the development and monitoring of website (e.g. Webmaster Tools) which are an integral part of Search Engine Optimization. Finally, in the last section of this thesis, a detailed case study on the application of the above mentioned techniques and tools on a company website is presented, according to the company’s marketing & communication strategy. The author showcases in detail the specific tools used and measurements of any implications.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης με τεχνικές SEO (Search Engine Optimization).el
heal.titleSearch engine optimization techniques.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιαδίκτυο, μηχανές αναζήτησης, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, βελτιστοποίηση White Hat, βελτιστοποίηση Black Hat, εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησηςel
heal.keywordInternet marketing, search engine optimization, white hat optimization, black hat optimization, SEO toolsen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)