Εμφάνιση απλής εγγραφής

The Internet as a tourism marketing tool: The case of the hotel sector in Thessaloniki.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛαζαρίδου, Αικατερίνηel
dc.creatorLazaridou, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:38Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:38Z
dc.date.issued2013-04-26T14:16:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6899
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε σημαντικό εργαλείο για τη συγκέντρωση πληροφοριών αλλά και για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ειδικά στην αγορά του τουρισμού, τα τουριστικά προϊόντα και οι υπηρεσίες έχουν βρει πρόσφορο έδαφος στο διαδίκτυο εξαιτίας των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών αυτών. Πολλοί ερευνητές συζητούν για την τεράστια ανάπτυξη του διαδικτύου στο χώρο του τουρισμού και δεν διστάζουν να αναφέρουν μέχρι και την ολοκληρωτική παράκαμψη των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων. Ο στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο αποτελεί εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος και συγκεκριμένα εξετάζεται η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης. Το δείγμα μας αποτελείται από 25 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιοχής της Θεσσαλονίκης οι οποίες απάντησαν σε δομημένο ερωτηματολόγιο που τους στάλθηκε μέσω διαδικτύου. Ο τρόπος παρουσίασης και περιγραφής των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν εξασφαλίζει την ανωνυμία των ερωτώμενων.el
dc.description.abstractThe internet is one of the most recent technological inventions which people use in order to communicate as well as to get a lot of information .The internet became an important tool for gathering information and purchasing products and services because today’s consumers need velocity in order to have more time at their disposal. In the tourist market in particular, tourist products and services have found fertile ground on the internet due to their traits and characteristics. A lot of researchers discuss about the internet’s enormous development at the field of tourism and they do not hesitate to mention that it overcomes all the traditional tourist agencies. The purpose of this paper is to investigate how the internet can help the tourist product promotion as a tourist tool and it exactly investigates the case of the hotels in Thessaloniki. The sample of this diploma thesis consists of 25 hotel companies of Thessaloniki which answered a structure questionnaire that they received via e-mail. The method used in the presentation and the data collection ensures the anonymity of the participants.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο Διαδίκτυο ως εργαλείο τουριστικού marketing: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης.el
dc.titleThe Internet as a tourism marketing tool: The case of the hotel sector in Thessaloniki.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛαζαρίδου, Αικατερίνηel
heal.creatorNameLazaridou, Aikaterinien
heal.publicationDate2013-04-26T14:16:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6899
heal.abstractΤο διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε σημαντικό εργαλείο για τη συγκέντρωση πληροφοριών αλλά και για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ειδικά στην αγορά του τουρισμού, τα τουριστικά προϊόντα και οι υπηρεσίες έχουν βρει πρόσφορο έδαφος στο διαδίκτυο εξαιτίας των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών αυτών. Πολλοί ερευνητές συζητούν για την τεράστια ανάπτυξη του διαδικτύου στο χώρο του τουρισμού και δεν διστάζουν να αναφέρουν μέχρι και την ολοκληρωτική παράκαμψη των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων. Ο στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο αποτελεί εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος και συγκεκριμένα εξετάζεται η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης. Το δείγμα μας αποτελείται από 25 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιοχής της Θεσσαλονίκης οι οποίες απάντησαν σε δομημένο ερωτηματολόγιο που τους στάλθηκε μέσω διαδικτύου. Ο τρόπος παρουσίασης και περιγραφής των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν εξασφαλίζει την ανωνυμία των ερωτώμενων.el
heal.abstractThe internet is one of the most recent technological inventions which people use in order to communicate as well as to get a lot of information .The internet became an important tool for gathering information and purchasing products and services because today’s consumers need velocity in order to have more time at their disposal. In the tourist market in particular, tourist products and services have found fertile ground on the internet due to their traits and characteristics. A lot of researchers discuss about the internet’s enormous development at the field of tourism and they do not hesitate to mention that it overcomes all the traditional tourist agencies. The purpose of this paper is to investigate how the internet can help the tourist product promotion as a tourist tool and it exactly investigates the case of the hotels in Thessaloniki. The sample of this diploma thesis consists of 25 hotel companies of Thessaloniki which answered a structure questionnaire that they received via e-mail. The method used in the presentation and the data collection ensures the anonymity of the participants.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο Διαδίκτυο ως εργαλείο τουριστικού marketing: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης.el
heal.titleThe Internet as a tourism marketing tool: The case of the hotel sector in Thessaloniki.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιαδίκτυο, τουρισμός, μάρκετινγκ, Θεσσαλονίκηel
heal.keywordInternet, tourism, marketing, Thessalonikien
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrihas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)