Εμφάνιση απλής εγγραφής

A study of integration of mobile technology and IMS for data exploitation and innovating marketing strategies development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤαμπακάκη, Άνναel
dc.creatorTampakaki, Annaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:43Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:43Z
dc.date.issued2013-05-31T12:44:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6902
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ που προκύπτουν μέσα από την ενοποίηση του IMS και των τεχνολογιών που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Για αυτό το σκοπό η εργασία χρησιμοποιεί τρία βασικά εργαλεία, το IMS, το κινητό μάρκετινγκ και τις νέες τεχνολογίες της κινητής τηλεφωνίας. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο στάδιο μελετάει την έννοια, τη σημασία και τα πλεονεκτήματα των παραπάνω εργαλείων. Στο δεύτερο στάδιο προτείνει εναλλακτικές στρατηγικές που μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τη σύγκλιση του IMS και των κινητών δικτύων. Στο τρίτο στάδιο προτείνεται μία καινοτόμα στρατηγική ενοποίησης του IMS και του κινητού μάρκετινγκ με σκοπό τη δημιουργία στοχευόμενων προφίλ χρηστών και στοχευόμενης διαφήμισης. Οι στρατηγικές που θα αναπτυχθούν θα βασισθούν σε ήδη υπάρχουσες προσεγγίσεις, οι οποίες θα μελετηθούν και θα τροποποιηθούν για τη συγκεκριμένη μελέτη και θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα του κινητού μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractThis thesis focuses on the study and development of innovative marketing strategies that result from the integration of IMS and new mobile technologies. For this purpose, the thesis uses three basic tools, IMS, mobile marketing and new mobile technologies. More specifically, in the first step studies the meaning, the importance and the benefits of these tools. In the second step proposes alternative strategies that can be developed through the convergence of mobile and IMS networks. In the third step it proposes an innovative strategy of integration of IMS and mobile marketing in order to create targeted user profiles and target advertising. The strategies that developed will build on existing approaches, which will be designed and modified for this study and will form the basis for the creation of new knowledge in the field of mobile marketing.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.el
dc.titleA study of integration of mobile technology and IMS for data exploitation and innovating marketing strategies development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤαμπακάκη, Άνναel
heal.creatorNameTampakaki, Annaen
heal.publicationDate2013-05-31T12:44:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6902
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ που προκύπτουν μέσα από την ενοποίηση του IMS και των τεχνολογιών που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Για αυτό το σκοπό η εργασία χρησιμοποιεί τρία βασικά εργαλεία, το IMS, το κινητό μάρκετινγκ και τις νέες τεχνολογίες της κινητής τηλεφωνίας. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο στάδιο μελετάει την έννοια, τη σημασία και τα πλεονεκτήματα των παραπάνω εργαλείων. Στο δεύτερο στάδιο προτείνει εναλλακτικές στρατηγικές που μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τη σύγκλιση του IMS και των κινητών δικτύων. Στο τρίτο στάδιο προτείνεται μία καινοτόμα στρατηγική ενοποίησης του IMS και του κινητού μάρκετινγκ με σκοπό τη δημιουργία στοχευόμενων προφίλ χρηστών και στοχευόμενης διαφήμισης. Οι στρατηγικές που θα αναπτυχθούν θα βασισθούν σε ήδη υπάρχουσες προσεγγίσεις, οι οποίες θα μελετηθούν και θα τροποποιηθούν για τη συγκεκριμένη μελέτη και θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα του κινητού μάρκετινγκ.el
heal.abstractThis thesis focuses on the study and development of innovative marketing strategies that result from the integration of IMS and new mobile technologies. For this purpose, the thesis uses three basic tools, IMS, mobile marketing and new mobile technologies. More specifically, in the first step studies the meaning, the importance and the benefits of these tools. In the second step proposes alternative strategies that can be developed through the convergence of mobile and IMS networks. In the third step it proposes an innovative strategy of integration of IMS and mobile marketing in order to create targeted user profiles and target advertising. The strategies that developed will build on existing approaches, which will be designed and modified for this study and will form the basis for the creation of new knowledge in the field of mobile marketing.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.el
heal.titleA study of integration of mobile technology and IMS for data exploitation and innovating marketing strategies development.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκινητό μάρκετινγκ, κινητά δίκτυα, ενοποίησηel
heal.keywordmobile marketing, IMS, mobile networks, integrationen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)