Show simple item record

Optimizing targeting and efficiency for online advertising campaigns advertising network Google AdWords.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαππάς, Βασίλειοςel
dc.creatorPappas, Vasileiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:46Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:46Z
dc.date.issued2013-01-28T18:08:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6905
dc.description.abstractΗ μηχανή αναζήτησης Google, συγκεντρώνει και οργανώνει καθημερινά εκατομμύρια αν όχι δισεκατομμύρια πληροφορίες από τον ιστοχώρο. Έπειτα, κάνει αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες προς τους χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο οι οποίοι αναζητούν διαδικτυακά μέσω της μηχανής αναζήτησης που είναι και η βασική υπηρεσία της Google. Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν την κεντρική σελίδα της Google ή άλλες σελίδες που ανήκουν σε αυτήν. Στην κεντρική σελίδα τοποθετούν με λέξεις κλειδιά αυτό που αναζητούν στο πεδίο αναζήτησης και κάνουν κλικ στο κουμπί “Αναζήτηση”. Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται στα αριστερά της σελίδα, στα οποία η Google δεν δέχεται χρήματα για να εμφανίσει διαφημίσεις ιστότοπων. Ωστόσο, οι διαφημιστές αλλά και ένας απλός χρήστης που έχει μια ιστοσελίδα μπορούν να διαφημιστούν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Google AdWords. Οι διαφημίσεις AdWords εμφανίζονται στα δεξιά τις σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης και μερικές φορές στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων. Το AdWords δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας απλών και αποτελεσματικών διαφημίσεων τις οποίες προβάλλει στους χρήστες που αναζητούν, αλλά και στο Δίκτυο συνεργατών της Google. Οι διαφημίσεις που προβάλλει η Google είναι σχετικές με τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες γίνονται οι αναζητήσεις. Επειδή το AdWords προσφέρει ακριβής στόχευση και δυνατότητες μέτρησης, ο διαφημιζόμενος μπορεί να επιτύχει υψηλή απόδοση της επένδυσης σε ευρεία κλίμακα. Μέσα από αυτήν την εργασία στόχος είναι η βελτιστοποίηση διαφημίσεων κειμένου AdWords ενώ το βασικό θέμα θα είναι η βελτιστοποίηση συνολικά των καμπανιών με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση (Google AdWords Optimization). Θα διερευνηθούν προβλήματα που συνήθως προκύπτουν σε μια καμπάνια και θα παρουσιαστούν τρόποι επίλυσης τους. Στο εφαρμοσμένο μέρος της εργασίας θα παρουσιαστεί ένας λογαριασμός AdWords, ο οποίος θα εξεταστεί για κάποιο χρονικό διάστημα ώστε να γίνει η παρακολούθηση και να εφαρμοστούν οι τεχνικές βελτιστοποίησης που θα διερευνηθούν για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή απόδοση.el
dc.description.abstractThe search engine Google, gathers and organizes daily millions if not billions of information from internet. Then make this information available to users worldwide who seek online via the search engine, which is the basic service of Google. Users can visit the home page of Google or other pages that belong to it. On the home page by placing keywords that are looking for in the search box and click the "Search" button. The organic search results are displayed on the left side of the page, where Google does not accept money to display ads. However, advertisers and an ordinary user who has a website can be advertised through the electronic platform that Google provides “AdWords”. AdWords ads are displayed to the right of the search results page and sometimes on top of organic results. Google AdWords enables creation of simple and effective ads that display to users seeking, and Network Partner of Google. Google ads are relevant to keywords that searchers made. Because AdWords offers precise targeting and measurement capabilities, the advertiser can achieve high return on investment on a large scale. Through this work the aim is to optimize AdWords text ads and the key issue will be to optimize overall campaign to best performance (Google AdWords Optimization). Will be explored problems usually arise in a campaign and will present ways to resolve them. The applied part of the thesis will present a Google AdWords account, which will be examined for a certain period in order to follow and apply optimization techniques that will be explored in order to achieve the best performance.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΒελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.el
dc.titleOptimizing targeting and efficiency for online advertising campaigns advertising network Google AdWords.en

healMeta

heal.creatorNameΠαππάς, Βασίλειοςel
heal.creatorNamePappas, Vasileiosen
heal.publicationDate2013-01-28T18:08:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6905
heal.abstractΗ μηχανή αναζήτησης Google, συγκεντρώνει και οργανώνει καθημερινά εκατομμύρια αν όχι δισεκατομμύρια πληροφορίες από τον ιστοχώρο. Έπειτα, κάνει αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες προς τους χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο οι οποίοι αναζητούν διαδικτυακά μέσω της μηχανής αναζήτησης που είναι και η βασική υπηρεσία της Google. Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν την κεντρική σελίδα της Google ή άλλες σελίδες που ανήκουν σε αυτήν. Στην κεντρική σελίδα τοποθετούν με λέξεις κλειδιά αυτό που αναζητούν στο πεδίο αναζήτησης και κάνουν κλικ στο κουμπί “Αναζήτηση”. Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται στα αριστερά της σελίδα, στα οποία η Google δεν δέχεται χρήματα για να εμφανίσει διαφημίσεις ιστότοπων. Ωστόσο, οι διαφημιστές αλλά και ένας απλός χρήστης που έχει μια ιστοσελίδα μπορούν να διαφημιστούν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Google AdWords. Οι διαφημίσεις AdWords εμφανίζονται στα δεξιά τις σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης και μερικές φορές στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων. Το AdWords δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας απλών και αποτελεσματικών διαφημίσεων τις οποίες προβάλλει στους χρήστες που αναζητούν, αλλά και στο Δίκτυο συνεργατών της Google. Οι διαφημίσεις που προβάλλει η Google είναι σχετικές με τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες γίνονται οι αναζητήσεις. Επειδή το AdWords προσφέρει ακριβής στόχευση και δυνατότητες μέτρησης, ο διαφημιζόμενος μπορεί να επιτύχει υψηλή απόδοση της επένδυσης σε ευρεία κλίμακα. Μέσα από αυτήν την εργασία στόχος είναι η βελτιστοποίηση διαφημίσεων κειμένου AdWords ενώ το βασικό θέμα θα είναι η βελτιστοποίηση συνολικά των καμπανιών με σκοπό την καλύτερη δυνατή απόδοση (Google AdWords Optimization). Θα διερευνηθούν προβλήματα που συνήθως προκύπτουν σε μια καμπάνια και θα παρουσιαστούν τρόποι επίλυσης τους. Στο εφαρμοσμένο μέρος της εργασίας θα παρουσιαστεί ένας λογαριασμός AdWords, ο οποίος θα εξεταστεί για κάποιο χρονικό διάστημα ώστε να γίνει η παρακολούθηση και να εφαρμοστούν οι τεχνικές βελτιστοποίησης που θα διερευνηθούν για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή απόδοση.el
heal.abstractThe search engine Google, gathers and organizes daily millions if not billions of information from internet. Then make this information available to users worldwide who seek online via the search engine, which is the basic service of Google. Users can visit the home page of Google or other pages that belong to it. On the home page by placing keywords that are looking for in the search box and click the "Search" button. The organic search results are displayed on the left side of the page, where Google does not accept money to display ads. However, advertisers and an ordinary user who has a website can be advertised through the electronic platform that Google provides “AdWords”. AdWords ads are displayed to the right of the search results page and sometimes on top of organic results. Google AdWords enables creation of simple and effective ads that display to users seeking, and Network Partner of Google. Google ads are relevant to keywords that searchers made. Because AdWords offers precise targeting and measurement capabilities, the advertiser can achieve high return on investment on a large scale. Through this work the aim is to optimize AdWords text ads and the key issue will be to optimize overall campaign to best performance (Google AdWords Optimization). Will be explored problems usually arise in a campaign and will present ways to resolve them. The applied part of the thesis will present a Google AdWords account, which will be examined for a certain period in order to follow and apply optimization techniques that will be explored in order to achieve the best performance.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΒελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.el
heal.titleOptimizing targeting and efficiency for online advertising campaigns advertising network Google AdWords.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordGoogle AdWords, διαδικτυακή διαφήμιση, διαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.keywordGoogle AdWords, internet advertising, internet marketingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)