Πως η διαφήμιση επηρεάζει τους Κύπριους καταναλωτές σε περίοδο οικονομική κρίσης.
How advertising affects Cypriot consumers in period of economic crisis.
View/ Open
Date
2013-04-19Author
Κυρίσαββα, Χριστίνα
Kirisavva, Christina
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην πιο κάτω πτυχιακή εργασία, θα αναπτύξουμε το θέμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τις απαρχές του φαινομένου και την εξάπλωση της και στην συνέχεια θα επικεντρωθούμε στα κυπριακά δεδομένα. Πώς η οικονομική κρίση επηρεάζει την Κύπρο και πώς η διαφήμιση συμβάλλει στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή σε τέτοιες περιόδους. Η ανωτέρω εργασία στηρίχτηκε τόσο σε πρωτογενείς όσο και σε δευτερογενείς πηγές για την εξαγωγή συμπερασμάτων. In the following thesis, we will develop the theme of the global economic crisis, the origins of this phenomenon and the spread and then we will focus on Cypriot data. How the economic crisis is affected Cyprus and how advertising contributes to the Cypriot consumer behaviour in such priodous. The above work based on both primary and secondary sources to draw conclusions.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info