Μελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.
Study and analysis of the effect of interactive marketing in the emotional intelligence of the consumer.
Date
2014-01-16Author
Βελίτσκος, Παντελής
Μουστάκας, Ιωάννης
Velitskos, Pantelis
Moustakas, Ioannis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την εξέλιξή του με την πάροδο του χρόνου. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια ορισμού και ανάλυσης της έννοιας “συναισθηματική νοημοσύνη”. Στο πρώτο κεφάλαιο, περιγράφεται η έννοια της διαφήμισης, η εξέλιξή της και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να επιτύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά-στόχο που έχει, την αποτελεσματικότητα του μέσου που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση, η οποία προβαίνει στην ενέργεια αυτή. Επίσης, παρατίθενται τα είδη της διαφήμισης, καθώς κάθε διαφήμιση έχει διαφορετικό σκοπό ως προς τα αποτελέσματα που επιθυμεί να επιτύχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο, δίνεται η έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, η χρησιμότητά του και η αναγκαιότητά του στη σημερινή εποχή, οι απαιτήσεις της αγοράς, καθώς γίνεται και η σύγκρισή του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Έπειτα, αναλύεται εκτενώς το διαδραστικό μάρκετινγκ (έννοια, εξέλιξη, πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα). Εν συνεχεία, στο τρίτο κεφάλαιο, επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας “συναισθηματική νοημοσύνη” και της επίδρασης της διαφήμισης στην ψυχοσύνθεση του καταναλωτή. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται μια σύντομη αναφορά στα βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής παραγωγής. Η δημιουργία μιας διαδραστικής, κατά κύριο λόγο, διαφήμισης αποτελεί το πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής αυτής. Τέλος, εξάγονται αποτελέσματα από την ανάλυση της επίδρασης της διαφήμισης στη “συναισθηματική νοημοσύνη” του καταναλωτή. The object of this diploma thesis is the development and presentation of a consummated approach of e-marketing and specifically the usage of interactive marketing nowadays, as well as its evolution through time. Additionally, an effort of defining and analyzing the concept/idea of “emotional intelligence” is made. In the first chapter, the meaning of advertising is described, together with its evolution and the means/media used to accomplish its mission, according to the target-group (market) it aims at, the effectiveness of the media that are chosen to be used and the cost that the company which takes on an advertising procedure, is willing to pay. Besides, the types of advertising are presented, as each advertising aims at a different target as far as the desired results/goals are concerned. In the second chapter, the meaning of e-marketing is introduced, as well as its usage and necessity nowadays and the market’s needs/demands. Together with these, a comparison with conventional marketing is made. Next, interactive marketing (meaning, evolution, advantages, disadvantages) is thoroughly analyzed. Thereinafter, in the third chapter, the analysis of the term “emotional intelligence” is attempted, along with the influence of advertising in the consumer’s temperament. In the fourth chapter, a brief reference to the basic points of a successful advertising production is made. The creation/generation of a, mainly, interactive advertisement comprises the applicative part pf this diploma thesis. Finally, conclusions are derived from the analysis of the advertisement’s influence on the consumer’s “emotional intelligence”.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info