Η εξέλιξη, χρησιμότητα και σχεδιασμός στρατηγικής των επιχειρήσεων γύρω από την τεχνική του Social Media Monitoring.
The development, use and business strategy planning of the Social Media Monitoring technique.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/6939/GerakarisGeorgios2015.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2015-11-04Author
Γερακάρης, Γεώργιος
Gerakaris, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Τα social media είναι σημαντικά μέσα για την επικοινωνία, δεσμεύοντας τα εκατομμύρια των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Για τις επιχειρήσεις ιδίως που έχουν online ύπαρξη και θέλουν να γνωρίζουν αυτό που συζητείται σε αυτά τα κανάλια επικοινωνίας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, καθιστά αναγκαία την παρακολούθηση τους . Τα εργαλεία που ελέγχουν τα social media επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση στις απόψεις, τις καταγγελίες και τις ερωτήσεις των πραγματικών πελατών, σε πραγματικό - χρόνο με έναν ιδιαίτερα εξελικτικό τρόπο. Δεδομένου ότι ο αριθμός των κοινωνικών εργαλείων ελέγχου (social media monitoring tools) έχει αυξηθεί γρήγορα τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με δύσκολα έργα καλούμενες να επιλέξουν τα σωστά εργαλεία για τις ανάγκες τους. Αυτό το έγγραφο προτείνει ένα δομημένο πλαίσιο αξιολόγησης περιλαμβάνοντας ένα σύνολο κριτηρίων αξιολόγησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναλύσει μια εταιρεία τα προσφερόμενα εργαλεία για τον έλεγχο των κοινωνικών δικτύων της (social media monitoring) .Για να εξηγήσουμε τη χρησιμότητα του πλαισίου αξιολόγησής αυτού,αναλύεται ένα σύνολο κοινωνικών εργαλείων ελέγχου περιγράφοντας τα απο βασικές οπτικές. Social networks are important means for communication, engaging millions of users around the globe. For enterprises in particular, being present and aware of what is discussed on these communication channels about their products and services has become a must. Social media monitoring tools enable enterprises to have access to real customers’ opinions, complaints and questions at real time in a highly scalable way. As the number of social monitoring tools has rapidly increased in the last years, enterprises are faced with the difficult tasks of choosing the right tool for their needs. This paper proposes a structured evaluation framework comprising a set of evaluation criteria that can be used to analyze social monitoring tools. To exemplify the usefulness of this evaluation framework there are analyzed a set of social monitoring tools after briefly describing them.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info