Show simple item record

The marketing of Greek rural traditional products: The case of the bee and its products.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧριστάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorChristakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:45Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:45Z
dc.date.issued2015-09-15T12:59:50Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6948
dc.description.abstractΟ βασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου του μάρκετινγκ στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα με ιδιαίτερη περίπτωση τα προϊόντα της μέλισσας. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο, αναλύεται η έννοια, τα είδη και τα χαρακτηριστικά των αγροτικών προϊόντων με ειδικά αναφορά στα μελισσοκομικά (μέλι, γύρη, πρόπολη, βασιλικός πολτός, κερί). Στο 2ο κεφάλαιο αναλύεται το αγροτικό μάρκετινγκ με αναφορά στα στάδια που το απαρτίζουν (πρωτεύοντα, δευτερεύοντα), ο ρόλος της διαφήμισης και η προώθηση μέσω χορηγιών, εμπορικών και επαγγελματικών εκθέσεων. Το 3ο κεφάλαιο παρουσιάζει στοιχεία της μελισσοκομίας στην Ελλάδα (προϊόντα, δυνατότητες, παραγωγή) ενώ στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά το μάρκετινγκ των ελληνικών μελισσοκομικών προϊοντων. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται στοιχεία της παραγωγής, της αποθήκευσης, της πολιτικής τιμών, των προωθητικών ενεργειών σχετικά με τα ελληνικά μελισσοκομικά προϊόντα και γενικά του τρόπου που αξιοποιούν το μάρκετινγκ οι επιχειρήσεις των ελληνικών μελισσοκομικών προϊόντων. Η ανάλυση του μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων εστιάζοντας σε εκείνα που αφορούν τη μέλισσα, κατέδειξε ότι πλέον έχει καταστεί εξέχουσα ανάγκη όλων των εμπλεκομένων με την παραγωγή, διάθεση και προώθηση των μελισσοκομικών προϊόντων να εστιάσουν σε συγκεκριμένες πολιτικές μάρκετινγκ. Η επιτυχία της καθιέρωσης, αναγνώρισης και ανάπτυξης των μελισσοκομικών προϊόντων στο εσωτερικό της χώρας αλλά και στο εξωτερικό εξαρτάται από το σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου μάρκετινγκ, καθιστώντας την ενημέρωση και πληροφόρηση των παραγωγών, των εμπόρων και των επιχειρήσεων προς αυτήν την κατεύθυνση ως βασική προτεραιότητα.el
dc.description.abstractThe apiculture is a potential for rural industry with significant contribution to rural economy. The recognition of multilevel contribution has led to the need for further development and promotion of apiculture products generated through marketing. The main aim of the thesis is to examine the role of marketing in the greek agricultural products with particular case the bee products. To achieve this objective, the work is divided into four chapters. In the 1st chapter, the concept is analyzed, the types and characteristics of agricultural products with special reference to the apiculture (honey, pollen, propolis, royal jelly, wax). The 2nd chapter analyzes the rural marketing with reference to its component stages (primary, secondary), the role of advertising and promotion through sponsorships, commercial and professional reports. The 3rd chapter presents evidence of apiculture in Greece (products, capabilities, production) while 4th chapter presents the details of the greek marketing in apiculture products. In particular, it presented evidence of production, storage, pricing, promotions on the greek bee products and generally the way we utilize marketing firms in the Greek bee products. The analysis of marketing of agricultural products focusing on those for the bee, showed that more has become a prominent need for all involved with the production, distribution and promotion of apiculture products to focus on specific marketing policies. The success of the establishment, recognition and development of beekeeping products domestically and abroad depends on the design of an integrated marketing, making updating and informing producers, traders and business to this end as a key priority.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο μάρκετινγκ των ελληνικών αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων : Η περίπτωση της μέλισσας και των προϊόντων της.el
dc.titleThe marketing of Greek rural traditional products: The case of the bee and its products.en

healMeta

heal.creatorNameΧριστάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameChristakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2015-09-15T12:59:50Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6948
heal.abstractΟ βασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου του μάρκετινγκ στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα με ιδιαίτερη περίπτωση τα προϊόντα της μέλισσας. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο, αναλύεται η έννοια, τα είδη και τα χαρακτηριστικά των αγροτικών προϊόντων με ειδικά αναφορά στα μελισσοκομικά (μέλι, γύρη, πρόπολη, βασιλικός πολτός, κερί). Στο 2ο κεφάλαιο αναλύεται το αγροτικό μάρκετινγκ με αναφορά στα στάδια που το απαρτίζουν (πρωτεύοντα, δευτερεύοντα), ο ρόλος της διαφήμισης και η προώθηση μέσω χορηγιών, εμπορικών και επαγγελματικών εκθέσεων. Το 3ο κεφάλαιο παρουσιάζει στοιχεία της μελισσοκομίας στην Ελλάδα (προϊόντα, δυνατότητες, παραγωγή) ενώ στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά το μάρκετινγκ των ελληνικών μελισσοκομικών προϊοντων. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται στοιχεία της παραγωγής, της αποθήκευσης, της πολιτικής τιμών, των προωθητικών ενεργειών σχετικά με τα ελληνικά μελισσοκομικά προϊόντα και γενικά του τρόπου που αξιοποιούν το μάρκετινγκ οι επιχειρήσεις των ελληνικών μελισσοκομικών προϊόντων. Η ανάλυση του μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων εστιάζοντας σε εκείνα που αφορούν τη μέλισσα, κατέδειξε ότι πλέον έχει καταστεί εξέχουσα ανάγκη όλων των εμπλεκομένων με την παραγωγή, διάθεση και προώθηση των μελισσοκομικών προϊόντων να εστιάσουν σε συγκεκριμένες πολιτικές μάρκετινγκ. Η επιτυχία της καθιέρωσης, αναγνώρισης και ανάπτυξης των μελισσοκομικών προϊόντων στο εσωτερικό της χώρας αλλά και στο εξωτερικό εξαρτάται από το σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου μάρκετινγκ, καθιστώντας την ενημέρωση και πληροφόρηση των παραγωγών, των εμπόρων και των επιχειρήσεων προς αυτήν την κατεύθυνση ως βασική προτεραιότητα.el
heal.abstractThe apiculture is a potential for rural industry with significant contribution to rural economy. The recognition of multilevel contribution has led to the need for further development and promotion of apiculture products generated through marketing. The main aim of the thesis is to examine the role of marketing in the greek agricultural products with particular case the bee products. To achieve this objective, the work is divided into four chapters. In the 1st chapter, the concept is analyzed, the types and characteristics of agricultural products with special reference to the apiculture (honey, pollen, propolis, royal jelly, wax). The 2nd chapter analyzes the rural marketing with reference to its component stages (primary, secondary), the role of advertising and promotion through sponsorships, commercial and professional reports. The 3rd chapter presents evidence of apiculture in Greece (products, capabilities, production) while 4th chapter presents the details of the greek marketing in apiculture products. In particular, it presented evidence of production, storage, pricing, promotions on the greek bee products and generally the way we utilize marketing firms in the Greek bee products. The analysis of marketing of agricultural products focusing on those for the bee, showed that more has become a prominent need for all involved with the production, distribution and promotion of apiculture products to focus on specific marketing policies. The success of the establishment, recognition and development of beekeeping products domestically and abroad depends on the design of an integrated marketing, making updating and informing producers, traders and business to this end as a key priority.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο μάρκετινγκ των ελληνικών αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων : Η περίπτωση της μέλισσας και των προϊόντων της.el
heal.titleThe marketing of Greek rural traditional products: The case of the bee and its products.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμελισσοκομία, παραδοσιακό προϊόν, μάρκετινγκ, προώθηση, τυποποίησηel
heal.keywordapiculture, traditional product, marketing, promotion, standardizationen
heal.advisorNameΚοκκινάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKokkinakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)