Show simple item record

The effect of social media in public relations.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπαδοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΣκυλλά, Καλοτίναel
dc.creatorPapadopoulou, Charikliaen
dc.creatorSkilla, Kalotinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:50Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:50Z
dc.date.issued2015-10-09T14:54:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6952
dc.description.abstractΣτην διπλωματική εργασία με θέμα «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις», επιχειρείται αρχικά μια σε βάθος ανάλυση των δύο βασικών όρων του θέματος, δηλαδή των «κοινωνικών δικτύων» και των «δημοσίων σχέσεων», αλλά και μια αναλυτική περιγραφή για το πως ο πρώτος όρος επιδρά στον δεύτερο. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητης σημασίας ότι, η επισκεψιμότητα των κοινωνικών δικτύων και η συμμετοχή σε αυτά, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ελληνικό επίπεδο εκφράζεται ιδιαίτερα υψηλή. Τα κοινωνικά δίκτυα συνέβαλαν στην μεταβολή της δομής και της ανάπτυξης του Παγκόσμιου Ιστού και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας επηρεάζοντας πολλούς τομείς της, ένας εκ των οποίων είναι και οι δημόσιες σχέσεις, που θα παρουσιασθεί αναλυτικά στη συνέχεια της εργασίας. Αφορμή για την επιλογή του θέματος στάθηκε το γεγονός ότι, στον αιώνα που διανύουμε η αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων ιδιαίτερα είναι πολύ μεγάλη, κυρίως σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις. Τα κοινωνικά δίκτυα πέρα του ότι ενημερώνουν και ενώνουν τους ανθρώπους, μέσα από τις διάφορες μορφές τους, αποτελούν και βασικά εργαλεία ανάπτυξης, δημιουργίας και προώθησης των δημοσίων σχέσεων σε ατομικό, επαγγελματικό, συλλογικό επίπεδο κλπ. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να περιγραφούν αναλυτικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αποτελούν νέους τρόπους επικοινωνίας και διαμοίρασης πληροφοριών ενώ ιδιαιτέρως δίνεται έμφαση στην επίδρασή τους σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις. Επομένως, η ανάλυση όσων ως άνω αναφέρθηκαν επιδιώκεται να λάβει χώρα μέσα από σύγχρονες βιβλιογραφικές αναφορές καθώς και έρευνες που έχουν διεξαχθεί σχετικά με το θέμα. Τέλος, στην εργασία περιλαμβάνεται και πρακτικό μέρος, δηλαδή έρευνα με ερωτηματολόγια (ποσοτική) καθώς μόνο έτσι θα μπορούσε να υπάρξει ένα πιο σαφές συμπέρασμα και μια γενική-συνολική εικόνα σχετικά με το θέμα που πραγματευόμαστε.el
dc.description.abstractIn this diploma thesis on “The effect of social media in public relations”, attempted an in-depth analysis of two basic terms, “social networks” and “public relations”. Also, we made a detailed description of the way that the first term acts on the second. It is of paramount importance that the traffic of social networking and participation in them, both globally and in Greek standard is expressed particularly in a high level. The social networks have contributed to the change in the structure and the development of the Web and constitute part and parcel of everyday life which affects many sectors, one of which is public relations. We will present this in detail to the study that below. The reason for the choice of subject was the fact that, in this day and age, the increase of using computer, internet and social networks in particular is very high, especially in terms of public relations. Social networks beyond that inform and unite people through their various forms, constitute also key of development tools, creation and promotion of public relations at individual, professional, etc. collectively. The main purpose of this diploma thesis is to describe thoroughly the social media which constitute new ways of communicating and sharing information with particular emphasis on their impact in terms of public relations. Consequently, the analysis, as far as is concerned pursue to take place through modern references and surveys that have been conducted on the subject. Finally, the diploma thesis includes also practical part, survey questionnaires (quantitative), for a more clear conclusion and a general-overview on the subject that we are discussing.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις.el
dc.titleThe effect of social media in public relations.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπαδοπούλου, Χαρίκλειαel
heal.creatorNameΣκυλλά, Καλοτίναel
heal.creatorNamePapadopoulou, Charikliaen
heal.creatorNameSkilla, Kalotinaen
heal.publicationDate2015-10-09T14:54:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6952
heal.abstractΣτην διπλωματική εργασία με θέμα «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις», επιχειρείται αρχικά μια σε βάθος ανάλυση των δύο βασικών όρων του θέματος, δηλαδή των «κοινωνικών δικτύων» και των «δημοσίων σχέσεων», αλλά και μια αναλυτική περιγραφή για το πως ο πρώτος όρος επιδρά στον δεύτερο. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητης σημασίας ότι, η επισκεψιμότητα των κοινωνικών δικτύων και η συμμετοχή σε αυτά, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ελληνικό επίπεδο εκφράζεται ιδιαίτερα υψηλή. Τα κοινωνικά δίκτυα συνέβαλαν στην μεταβολή της δομής και της ανάπτυξης του Παγκόσμιου Ιστού και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας επηρεάζοντας πολλούς τομείς της, ένας εκ των οποίων είναι και οι δημόσιες σχέσεις, που θα παρουσιασθεί αναλυτικά στη συνέχεια της εργασίας. Αφορμή για την επιλογή του θέματος στάθηκε το γεγονός ότι, στον αιώνα που διανύουμε η αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων ιδιαίτερα είναι πολύ μεγάλη, κυρίως σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις. Τα κοινωνικά δίκτυα πέρα του ότι ενημερώνουν και ενώνουν τους ανθρώπους, μέσα από τις διάφορες μορφές τους, αποτελούν και βασικά εργαλεία ανάπτυξης, δημιουργίας και προώθησης των δημοσίων σχέσεων σε ατομικό, επαγγελματικό, συλλογικό επίπεδο κλπ. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να περιγραφούν αναλυτικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αποτελούν νέους τρόπους επικοινωνίας και διαμοίρασης πληροφοριών ενώ ιδιαιτέρως δίνεται έμφαση στην επίδρασή τους σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις. Επομένως, η ανάλυση όσων ως άνω αναφέρθηκαν επιδιώκεται να λάβει χώρα μέσα από σύγχρονες βιβλιογραφικές αναφορές καθώς και έρευνες που έχουν διεξαχθεί σχετικά με το θέμα. Τέλος, στην εργασία περιλαμβάνεται και πρακτικό μέρος, δηλαδή έρευνα με ερωτηματολόγια (ποσοτική) καθώς μόνο έτσι θα μπορούσε να υπάρξει ένα πιο σαφές συμπέρασμα και μια γενική-συνολική εικόνα σχετικά με το θέμα που πραγματευόμαστε.el
heal.abstractIn this diploma thesis on “The effect of social media in public relations”, attempted an in-depth analysis of two basic terms, “social networks” and “public relations”. Also, we made a detailed description of the way that the first term acts on the second. It is of paramount importance that the traffic of social networking and participation in them, both globally and in Greek standard is expressed particularly in a high level. The social networks have contributed to the change in the structure and the development of the Web and constitute part and parcel of everyday life which affects many sectors, one of which is public relations. We will present this in detail to the study that below. The reason for the choice of subject was the fact that, in this day and age, the increase of using computer, internet and social networks in particular is very high, especially in terms of public relations. Social networks beyond that inform and unite people through their various forms, constitute also key of development tools, creation and promotion of public relations at individual, professional, etc. collectively. The main purpose of this diploma thesis is to describe thoroughly the social media which constitute new ways of communicating and sharing information with particular emphasis on their impact in terms of public relations. Consequently, the analysis, as far as is concerned pursue to take place through modern references and surveys that have been conducted on the subject. Finally, the diploma thesis includes also practical part, survey questionnaires (quantitative), for a more clear conclusion and a general-overview on the subject that we are discussing.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις.el
heal.titleThe effect of social media in public relations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδίκτυο, κοινωνικό δίκτυο, δημόσιες σχέσειςel
heal.keywordinternet, social network, public relationsen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)