Show simple item record

Philosophy and techniques of management in travel agencies.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚεφαλά, Αθηνάel
dc.creatorΠαπανδρουλιδάκη, Μαρινέλαel
dc.creatorKefala, Athinaen
dc.creatorPapandroulidaki, Marinelaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:18Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:18Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6972
dc.description.abstractΕίναι γεγονός στις μέρες μας ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Τα τουριστικά ή ταξιδιωτικά γραφεία θεωρούνται ουσιαστικό κομμάτι της καθώς είναι οι συνδετικοί κρίκοι ανάμεσα στους προμηθευτές-πωλητές και στους αγοραστές-πελάτες. Συνεπώς, αντιλαμβανόμαστε πως τα τουριστικά γραφεία ενεργούν τόσο για λογαριασμό των προμηθευτών, προτείνοντας ή πουλώντας συνδυασμό στοιχείων για την πραγματοποίηση του ταξιδιού, όσο και για λογαριασμό των πελατών γνωστοποιώντας τους, τους τόπους προορισμού και προσφέροντας τους τα ιδανικά τουριστικά πακέτα ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνατότητες αλλά και τις προτιμήσεις τους. Στόχος των τουριστικών γραφείων είναι να παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς και φιλοξενίας στο ταξιδιωτικό κοινό.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΦιλοσοφία και τεχνική του management στις επιχειρήσεις ταξιδιωτικού εμπορίου.el
dc.titlePhilosophy and techniques of management in travel agencies.en

healMeta

heal.creatorNameΚεφαλά, Αθηνάel
heal.creatorNameΠαπανδρουλιδάκη, Μαρινέλαel
heal.creatorNameKefala, Athinaen
heal.creatorNamePapandroulidaki, Marinelaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6972
heal.abstractΕίναι γεγονός στις μέρες μας ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Τα τουριστικά ή ταξιδιωτικά γραφεία θεωρούνται ουσιαστικό κομμάτι της καθώς είναι οι συνδετικοί κρίκοι ανάμεσα στους προμηθευτές-πωλητές και στους αγοραστές-πελάτες. Συνεπώς, αντιλαμβανόμαστε πως τα τουριστικά γραφεία ενεργούν τόσο για λογαριασμό των προμηθευτών, προτείνοντας ή πουλώντας συνδυασμό στοιχείων για την πραγματοποίηση του ταξιδιού, όσο και για λογαριασμό των πελατών γνωστοποιώντας τους, τους τόπους προορισμού και προσφέροντας τους τα ιδανικά τουριστικά πακέτα ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνατότητες αλλά και τις προτιμήσεις τους. Στόχος των τουριστικών γραφείων είναι να παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς και φιλοξενίας στο ταξιδιωτικό κοινό.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΦιλοσοφία και τεχνική του management στις επιχειρήσεις ταξιδιωτικού εμπορίου.el
heal.titlePhilosophy and techniques of management in travel agencies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό πρακτορείο, ταξιδιωτικός πράκτοραςel
heal.keywordtourist agency, travel agenten
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)