Τα μέσα επικοινωνίας στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Media inthe tourism businesses.
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Δημάκη, Δέσποινα
Καλή, Μαρία
Dimaki, Despina
Kali, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο ρόλος της επικοινωνίας στην κοινωνική διάρθρωση και δράση είναι τεράστιος. Αρχικά διευκολύνει τη σχέση των ατόμων ή των ομάδων ή των οργανισμών ή των επιχειρήσεων με το κοινό, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει στην αλληλοκατανόηση και επιτρέπει την αποκατάσταση κοινότητας ιδεών και αξιών σύμμετρα προς τα συμφέροντα όλων όσων επικοινωνούν και σε συνάρτηση με τις κατευθύνσεις τους. Εάν μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός δεν καταφέρνουν να επιτύχουν σωστή επικοινωνία τότε είναι αναμφίβολη τόσο η πορεία της στην κοινωνία όσο και η ίδια της η ύπαρξη.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info