Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜιχελάκηel
dc.creatorΕφη, και Σταμούληel
dc.creatorΙωάνναel
dc.creatorMichelakien
dc.creatorEfi, and Stamoulien
dc.creatorIoannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:29Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:29Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6978
dc.description.abstractΣτη πρώτη ενότητα αναλύεται η σπουδαιότητα του τουρισμού στην Κρήτη ενώ γίνεται και μια σύγκριση με τους υπόλοιπους αναπτυξιακούς τομείς του νησιού όπως είναι η γεωργία, η κτηνοτροφία, η αλιεία, η βιομηχανία, το εμπόριο αλλά και η εκπαίδευση.Επίσης αναλύονται οι επιπτώσεις του τουρισμού στην οικονομία, την τοπική κοινωνία τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον της περιφέρειας. Στη δεύτερη ενότητα αναπτύσσεται αναλυτικά η υποδομή στη Κρήτη όπως είναι τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και το οδικό δίκτυο(infrastructure),αλλά και πιο συγκεκριμένα, η τουριστική υποδομή του νησιού, όπως είναι οι ξενοδοχειακές μονάδες, οι ακτοπλοϊκές και οι αεροπορικές εταιρίες, καθώς και τα τουριστικά πρακτορεία (super structure).Επίσης αναφέρονται και τα σημαντικότερα τουριστικά θέλγητρα του νησιού, κατά νομό και κατά είδος. Στην τρίτη ενότητα καταγράφεται η επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθούν οι υπόλοιπες ανταγωνιστικές χώρες με την Ελλάδα (αλλά και οι ανταγωνιστικοί προορισμοί με την Κρήτη)και που θα έπρεπε η πολιτεία να υιοθετήσει ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις του μέλλοντος. Από τους πίνακες και τα σχεδιαγράμματα που υπάρχουν μπορούμε να δούμε τα ποσοστά προελεύσεις των αλλοδαπών τις διανυκτερεύσεις τους την διάρκεια παραμονή τους και την εποχικότητα που επικρατεί στο νησί. Στην τέταρτη ενότητα αναλύονται οι προτάσεις για αναβάθμιση του τουρισμού όσον αφορά το περιβάλλον, το προϊόν και τις συγκοινωνίες. Επίσης αναφέρονται οι προτάσεις για τους άξονες και τις μορφές κινητοποίησης των φορέων του ιδιωτικού τομέα και των αναγκαίων κοινών δράσεων των δημοσιών και των ιδιωτικών φορέων, ενώ εξίσου καταγράφονται τα σημαντικότερα έργα υποδομής του Γ Κ.Π.Σ Στην πέμπτη ενότητα σ αυτή την ενότητα αναλύονται οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού καθώς επίσης καταγράφονται συμπεράσματα και εισηγήσεις για την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροοπτικές ανάπτυξης του κρητικού τουρισμούel

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜιχελάκηel
heal.creatorNameΕφη, και Σταμούληel
heal.creatorNameΙωάνναel
heal.creatorNameMichelakien
heal.creatorNameEfi, and Stamoulien
heal.creatorNameIoannaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6978
heal.abstractΣτη πρώτη ενότητα αναλύεται η σπουδαιότητα του τουρισμού στην Κρήτη ενώ γίνεται και μια σύγκριση με τους υπόλοιπους αναπτυξιακούς τομείς του νησιού όπως είναι η γεωργία, η κτηνοτροφία, η αλιεία, η βιομηχανία, το εμπόριο αλλά και η εκπαίδευση.Επίσης αναλύονται οι επιπτώσεις του τουρισμού στην οικονομία, την τοπική κοινωνία τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον της περιφέρειας. Στη δεύτερη ενότητα αναπτύσσεται αναλυτικά η υποδομή στη Κρήτη όπως είναι τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και το οδικό δίκτυο(infrastructure),αλλά και πιο συγκεκριμένα, η τουριστική υποδομή του νησιού, όπως είναι οι ξενοδοχειακές μονάδες, οι ακτοπλοϊκές και οι αεροπορικές εταιρίες, καθώς και τα τουριστικά πρακτορεία (super structure).Επίσης αναφέρονται και τα σημαντικότερα τουριστικά θέλγητρα του νησιού, κατά νομό και κατά είδος. Στην τρίτη ενότητα καταγράφεται η επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθούν οι υπόλοιπες ανταγωνιστικές χώρες με την Ελλάδα (αλλά και οι ανταγωνιστικοί προορισμοί με την Κρήτη)και που θα έπρεπε η πολιτεία να υιοθετήσει ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις του μέλλοντος. Από τους πίνακες και τα σχεδιαγράμματα που υπάρχουν μπορούμε να δούμε τα ποσοστά προελεύσεις των αλλοδαπών τις διανυκτερεύσεις τους την διάρκεια παραμονή τους και την εποχικότητα που επικρατεί στο νησί. Στην τέταρτη ενότητα αναλύονται οι προτάσεις για αναβάθμιση του τουρισμού όσον αφορά το περιβάλλον, το προϊόν και τις συγκοινωνίες. Επίσης αναφέρονται οι προτάσεις για τους άξονες και τις μορφές κινητοποίησης των φορέων του ιδιωτικού τομέα και των αναγκαίων κοινών δράσεων των δημοσιών και των ιδιωτικών φορέων, ενώ εξίσου καταγράφονται τα σημαντικότερα έργα υποδομής του Γ Κ.Π.Σ Στην πέμπτη ενότητα σ αυτή την ενότητα αναλύονται οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού καθώς επίσης καταγράφονται συμπεράσματα και εισηγήσεις για την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠροοπτικές ανάπτυξης του κρητικού τουρισμούel
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΚρήτη, ανάπτυξη, τουριστικές υποδομέςel
heal.keywordCrete, development, tourism infrastructureen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)