Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής επικοινωνίας και ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης.
The use of information technologies for communication and e-commerce in tourism enterprises in Crete.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2010-06-28Συγγραφέας
Διγενάκη, Μαρία
Κυριακάκης, Ιωάννης
Digenaki, Maria
Kyriakakis, Ioannis
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η προβολή του νησιού μέσω του Διαδικτύου και τα ηλεκτρονικά SPOT που διαφημίζουν το νησί βρίσκονται σε μεγάλη γκάμα στο Internet. Το νησί ως μια αυτόνομη οικονομική και τουριστική δύναμη έχει τις υποδομές να θέτει βάσεις για την καλύτερη διαχείριση της τουριστικής του κληρονομιάς μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής, επικοινωνίας και ηλεκτρονικού εμπορίου όπως θα μελετήσουμε στην συνέχεια. Αναλυτικότερα, θα ασχοληθούμε με τη χρήση της πληροφορικής στις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού μελετώντας έτσι τόσο την εφαρμογή της όσο και το ρόλο που κατέχει στην ανάπτυξη του τουρισμού. Στη συνέχεια της πτυχιακής μας, θα επικεντρωθούμε στο ρόλο της επικοινωνίας και τις νέες μεθόδους της, και πώς αυτές εφαρμόζονται στην τουριστική βιομηχανία του νησιού. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι δεν θα μείνουμε μόνο σε επιφανειακά μέσα επικοινωνίας.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες