Show simple item record

Hotel's promotion on the internet.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠλευράκη, Αφροδίτηel
dc.creatorΦοβάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorPlevraki, Afroditien
dc.creatorFovaki, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:14:24Z
dc.date.available2016-03-15T17:14:24Z
dc.date.issued2010-06-22T13:28:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7025
dc.description.abstractΗ εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια δίνονται οι διαφορές µεταξύ δικτυακής και παραδοσιακής διαφήµισης και παρουσιάζονται οι τρόποι της δικτυακής διαφήµισης, της χρήσης του διαδικτύου ως σύστηµα διανοµής, καθώς και το γεγονός ότι οι εφαρµογές του θα µπορούσαν να ενισχύσουν τις σχέσεις και την επικοινωνία µεταξύ των ξενοδοχείων και τον ήδη υπαρχόντων ή πιθανών πελατών τους. Ακόµα θα οριοθετηθούν οι στόχοι που θα έχει η διαφηµιστική καµπάνια του ξενοδοχείου, οι τρόποι προώθησης και προβολής τόσο της ιστοσελίδας όσο και της διαφηµιστικής εκστρατείας και θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά για τη δηµιουργία µιας σωστής ιστοσελίδας, η οποία θα είναι αποδοτική για την επιχείρηση. Επίσης θα γίνει αναφορά στους νόµους οι οποίοι διέπουν της συναλλαγές που πραγµατοποιούνται στο διαδίκτυο, καθώς και για την ασφάλεια που θα πρέπει να παρέχεται για οποιαδήποτε συναλλαγή ή διαδικασία. Θα δοθεί, όσο πιο αναλυτικά γίνεται, το κόστος που θα επιβαρυνθεί η ξενοδοχειακή µονάδα για να διαφηµιστεί και να προβληθεί στο διαδίκτυο. Τέλος, στο παράρτηµα της εργασίας παρατίθεται ένα χρήσιµο γλωσσάριο, ελληνικών και ξενόγλωσσων όρων, που αφορούν γενικότερα το διαδίκτυο και τη διαφήµιση σε αυτό. Στο γλωσσάριο αυτό ο αναγνώστης µπορεί να βρει τους ορισµούς για όρους που δεν γνωρίζει.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.el
dc.titleHotel's promotion on the internet.en

healMeta

heal.creatorNameΠλευράκη, Αφροδίτηel
heal.creatorNameΦοβάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNamePlevraki, Afroditien
heal.creatorNameFovaki, Aikaterinien
heal.publicationDate2010-06-22T13:28:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7025
heal.abstractΗ εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια δίνονται οι διαφορές µεταξύ δικτυακής και παραδοσιακής διαφήµισης και παρουσιάζονται οι τρόποι της δικτυακής διαφήµισης, της χρήσης του διαδικτύου ως σύστηµα διανοµής, καθώς και το γεγονός ότι οι εφαρµογές του θα µπορούσαν να ενισχύσουν τις σχέσεις και την επικοινωνία µεταξύ των ξενοδοχείων και τον ήδη υπαρχόντων ή πιθανών πελατών τους. Ακόµα θα οριοθετηθούν οι στόχοι που θα έχει η διαφηµιστική καµπάνια του ξενοδοχείου, οι τρόποι προώθησης και προβολής τόσο της ιστοσελίδας όσο και της διαφηµιστικής εκστρατείας και θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά για τη δηµιουργία µιας σωστής ιστοσελίδας, η οποία θα είναι αποδοτική για την επιχείρηση. Επίσης θα γίνει αναφορά στους νόµους οι οποίοι διέπουν της συναλλαγές που πραγµατοποιούνται στο διαδίκτυο, καθώς και για την ασφάλεια που θα πρέπει να παρέχεται για οποιαδήποτε συναλλαγή ή διαδικασία. Θα δοθεί, όσο πιο αναλυτικά γίνεται, το κόστος που θα επιβαρυνθεί η ξενοδοχειακή µονάδα για να διαφηµιστεί και να προβληθεί στο διαδίκτυο. Τέλος, στο παράρτηµα της εργασίας παρατίθεται ένα χρήσιµο γλωσσάριο, ελληνικών και ξενόγλωσσων όρων, που αφορούν γενικότερα το διαδίκτυο και τη διαφήµιση σε αυτό. Στο γλωσσάριο αυτό ο αναγνώστης µπορεί να βρει τους ορισµούς για όρους που δεν γνωρίζει.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠροβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.el
heal.titleHotel's promotion on the internet.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχείο, διαδίκτυο, προβολή, διαδικτυακή διαφήµισηel
heal.keywordhotel, internet, projection, internet advertisingen
heal.advisorNameΤριανταφύλλου, Γεώργιοςel
heal.advisorNameTriantafyllou, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)