Clustering (Επιχειρηματικά σχήματα) για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (προσέγγιση management & marketing).
Clustering for hotel enterprises (management and marketing approach).
View/ Open
Date
2010-07-01Author
Χελιδώνη, Αγγελική
Chelidoni, Angeliki
Metadata
Show full item recordAbstract
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της συστηματοποίησης της συνεργασίας των επιχειρήσεων και την παροχή συγκεκριμένων βημάτων προετοιμασίας και ανάπτυξης εταιρικών επιχειρηματικών συμπράξεων, είτε με τη μορφή δικτυώσεων είτε με τη μορφή «συστάδων» επιχειρήσεων, που είναι πιο γνωστές ως «clusters». Επίσης, προσπαθεί να αναδείξει τα οφέλη των δι-επιχειρηματικών συνεργασιών και να παροτρύνει τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να συμμετέχουν ή και να αναπτύξουν συνεργασίες. Σκοπός της είναι να εξετάσει κυρίως τη σημασία της λειτουργίας του clustering στη λειτουργία των ξενοδοχείων και αναφορικά με τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζει, τους παράγοντες ανάπτυξης που εντοπίζονται και οι οποίοι μπορούν να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Σημαντικό ρόλο στη διερεύνηση αυτή, κατέχει και η έρευνα που διεξήχθη, η οποία βοήθησε στην κατάληξη των σχετικών αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info