Show simple item record

Strategic plans of major hotel groups in Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤριανταφύλλου, Γιώργοςel
dc.creatorTriantafyllou, Giorgosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:14:43Z
dc.date.available2016-03-15T17:14:43Z
dc.date.issued2010-03-22T11:48:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7040
dc.description.abstractΣτην Κρήτη, ο τομέας παροχής τουριστικών υπηρεσιών αποτελούσε, ανέκαθεν, τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος του νησιού. Παρόλα αυτά, ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ποιότητα αποτελούσαν έννοιες που δεν λαμβάνονταν συστηματικά υπόψη. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, ωστόσο, η στρατηγική έχει αναδειχθεί στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και ως ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κερδοφορίας των μονάδων. Επομένως, η Στρατηγική των Μεγάλων Ξενοδοχειακών Ομίλων της Κρήτης, και το κατά πόσο έχει συμβάλλει στην πορεία τους, αποτελεί το εφαλτήριο για έναν νέο κύκλο ερευνών, συμπεριλαμβανομένης και της διπλωματικής μου. Στην έρευνα συμμετείχαν 11 όμιλοι που αποτελούνται συνολικά από 42 μονάδες. Τα θέματα που περιλαμβάνονται στην έρευνα, και στα ερωτηματολόγια, χωρίζονται σε 7 κατηγορίες. Η πρώτη έχει να κάνει με το ξεκίνημα των ομίλων και τις τότε δραστηριότητες και στρατηγικές. Η δεύτερη πραγματεύεται τις επεκτάσεις τους ενώ η τρίτη τις αξίες, τους στόχους και τη φιλοσοφία τους. Η τέταρτη ενότητα έχει να κάνει με το εσωτερικό περιβάλλον των μονάδων και το πως είναι οργανωμένες, ενώ αποτελεί τη βασικότερη ενότητα αφού, περιλαμβάνει τα περισσότερα στοιχεία που μπορούν να διαχωρίσουν τον κάθε όμιλο από τους ανταγωνιστές του. Η πέμπτη ενότητα αφορά το μάρκετινγκ του κάθε ομίλου ενώ η έκτη τα σχέδια για το μέλλον του. Στην τελευταία ενότητα αναπτύσσονται οι σχέσεις κάθε μονάδας με τον ανταγωνισμό.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ στρατηγική των μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων της Κρήτης.el
dc.titleStrategic plans of major hotel groups in Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΤριανταφύλλου, Γιώργοςel
heal.creatorNameTriantafyllou, Giorgosen
heal.publicationDate2010-03-22T11:48:53Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7040
heal.abstractΣτην Κρήτη, ο τομέας παροχής τουριστικών υπηρεσιών αποτελούσε, ανέκαθεν, τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος του νησιού. Παρόλα αυτά, ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ποιότητα αποτελούσαν έννοιες που δεν λαμβάνονταν συστηματικά υπόψη. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, ωστόσο, η στρατηγική έχει αναδειχθεί στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και ως ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κερδοφορίας των μονάδων. Επομένως, η Στρατηγική των Μεγάλων Ξενοδοχειακών Ομίλων της Κρήτης, και το κατά πόσο έχει συμβάλλει στην πορεία τους, αποτελεί το εφαλτήριο για έναν νέο κύκλο ερευνών, συμπεριλαμβανομένης και της διπλωματικής μου. Στην έρευνα συμμετείχαν 11 όμιλοι που αποτελούνται συνολικά από 42 μονάδες. Τα θέματα που περιλαμβάνονται στην έρευνα, και στα ερωτηματολόγια, χωρίζονται σε 7 κατηγορίες. Η πρώτη έχει να κάνει με το ξεκίνημα των ομίλων και τις τότε δραστηριότητες και στρατηγικές. Η δεύτερη πραγματεύεται τις επεκτάσεις τους ενώ η τρίτη τις αξίες, τους στόχους και τη φιλοσοφία τους. Η τέταρτη ενότητα έχει να κάνει με το εσωτερικό περιβάλλον των μονάδων και το πως είναι οργανωμένες, ενώ αποτελεί τη βασικότερη ενότητα αφού, περιλαμβάνει τα περισσότερα στοιχεία που μπορούν να διαχωρίσουν τον κάθε όμιλο από τους ανταγωνιστές του. Η πέμπτη ενότητα αφορά το μάρκετινγκ του κάθε ομίλου ενώ η έκτη τα σχέδια για το μέλλον του. Στην τελευταία ενότητα αναπτύσσονται οι σχέσεις κάθε μονάδας με τον ανταγωνισμό.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ στρατηγική των μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων της Κρήτης.el
heal.titleStrategic plans of major hotel groups in Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΚρήτη, στρατηγικός σχεδιασμός, τουρισμόςel
heal.keywordCrete, strategic planning, tourismen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)