Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ways to attract tourists in hotels, using the internet.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣημαντηράκη Κατερίναel
dc.creatorSimantiraki, Katerinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:15:43Z
dc.date.available2016-03-15T17:15:43Z
dc.date.issued2009-09-17T09:43:51Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7087
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια καθώς επίσης και από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης κατά το έτος 2009 σε πελάτες‐τουρίστες ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού. Καθένα από τα τέσσερα αυτά κεφάλαια αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ που προσπαθούν να επιτύχουν ξενοδοχειακές μονάδες μέσω του Internet. Διαθέτει αρκετά παραδείγματα και διαγράμματα για την καλύτερη εμπέδωση των κειμένων και τέλος, παρουσιάζει αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με τη μορφή πίτας για την καλύτερη σύγκριση του αντικειμένου που μελετάται. Στο 1ο κεφάλαιο εξετάζεται αρχικά ο ορισμός του μάρκετινγκ, μία ιστορική αναδρομή του μέχρι σήμερα, το τουριστικό προϊόν και η σύνδεσή του με το marketing,ανάλυση της τεχνικής swot, δηλαδή ο εντοπισμός δυνατών, αδυνάτων, ευκαιριακών και απειλητικών σημείων που διατρέχει κάθε επιχείρηση για τη σύσταση και την εξέλιξη της, τα εργαλεία του marketing όπως επίσης και η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς, στο 2ο κεφάλαιο εξετάζεται ο ρόλος του μάρκετινγκ, η μετάβαση από την βαριά βιομηχανία στην αποϋλοποίηση και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του marketing στον τουρισμό, ενώ στο 3ο κεφάλαιο, αναλύεται η σχέση του μάρκετινγκ με το Internet, η είσοδός του στην ελληνική αγορά και οι μελλοντικές προοπτικές του στον τουριστικό κλάδο. Στο τελευταίο κεφάλαιο, παρουσιάζεται το ξενοδοχειακό e‐marketing, οι τρόποι χρήσης του ξενοδοχειακού marketing στο internet, η ασφάλεια ενός τέτοιου είδους διαφήμισης και οι τρόποι βελτίωσης ενός site και επιπλέον η έρευνα του ερωτηματολογίου με σχολιασμό των αποτελεσμάτων για την καλύτερη κατανόηση της χρησιμότητας του internet στα ξενοδοχεία.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤρόποι προσέλκυσης των τουριστών από τις ξενοδοχειακές μονάδες μέσω internet.el
dc.titleWays to attract tourists in hotels, using the internet.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣημαντηράκη Κατερίναel
heal.creatorNameSimantiraki, Katerinaen
heal.publicationDate2009-09-17T09:43:51Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7087
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια καθώς επίσης και από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης κατά το έτος 2009 σε πελάτες‐τουρίστες ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού. Καθένα από τα τέσσερα αυτά κεφάλαια αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ που προσπαθούν να επιτύχουν ξενοδοχειακές μονάδες μέσω του Internet. Διαθέτει αρκετά παραδείγματα και διαγράμματα για την καλύτερη εμπέδωση των κειμένων και τέλος, παρουσιάζει αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με τη μορφή πίτας για την καλύτερη σύγκριση του αντικειμένου που μελετάται. Στο 1ο κεφάλαιο εξετάζεται αρχικά ο ορισμός του μάρκετινγκ, μία ιστορική αναδρομή του μέχρι σήμερα, το τουριστικό προϊόν και η σύνδεσή του με το marketing,ανάλυση της τεχνικής swot, δηλαδή ο εντοπισμός δυνατών, αδυνάτων, ευκαιριακών και απειλητικών σημείων που διατρέχει κάθε επιχείρηση για τη σύσταση και την εξέλιξη της, τα εργαλεία του marketing όπως επίσης και η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς, στο 2ο κεφάλαιο εξετάζεται ο ρόλος του μάρκετινγκ, η μετάβαση από την βαριά βιομηχανία στην αποϋλοποίηση και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του marketing στον τουρισμό, ενώ στο 3ο κεφάλαιο, αναλύεται η σχέση του μάρκετινγκ με το Internet, η είσοδός του στην ελληνική αγορά και οι μελλοντικές προοπτικές του στον τουριστικό κλάδο. Στο τελευταίο κεφάλαιο, παρουσιάζεται το ξενοδοχειακό e‐marketing, οι τρόποι χρήσης του ξενοδοχειακού marketing στο internet, η ασφάλεια ενός τέτοιου είδους διαφήμισης και οι τρόποι βελτίωσης ενός site και επιπλέον η έρευνα του ερωτηματολογίου με σχολιασμό των αποτελεσμάτων για την καλύτερη κατανόηση της χρησιμότητας του internet στα ξενοδοχεία.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤρόποι προσέλκυσης των τουριστών από τις ξενοδοχειακές μονάδες μέσω internet.el
heal.titleWays to attract tourists in hotels, using the internet.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό μάρκετινγκ, διαδίκτυο, μάρκετινγκel
heal.keywordtourism marketing, internet, marketingen
heal.advisorNameΡίγγας, Χρήστοςel
heal.advisorNameRingas, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)