Show simple item record

Organized trips: concept, touristic product, organizer, consumer, rights and obligations.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜαραθάκη, Άρτεμιςel
dc.creatorMarathaki, Artemisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:15:54Z
dc.date.available2016-03-15T17:15:54Z
dc.date.issued2009-07-07T10:05:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7098
dc.description.abstractΟργανωμένο ταξίδι όπως αυτό ορίζεται στο Π.Δ., άρθρο 2 παράγραφος 1, είναι ο «προκαθορισμένος συνδυασμός τουλάχιστον δύο εκ των ακολούθων στοιχείων δηλαδή, μεταφοράς , διαμονής , άλλων τουριστικών υπηρεσιών μη συμπληρωματικών της μεταφοράς ή της διαμονής , τα οποία αντιπροσωπεύουν σημαντικό τμήμα του οργανωμένου ταξιδιού, εφόσον η εν λόγω παροχή υπερβαίνει τις 24 ώρες ή περιλαμβάνει μία διανυκτέρευση και πωλείται ή προσφέρεται για πώληση σε μία συνολική τιμή. Οργανωμένο ταξίδι θεωρείται και όταν η παροχή των επί μέρους υπηρεσιών ενός και του αυτού οργανωμένου ταξιδιού γίνεται με χωριστή τιμολόγηση.» Ο παραπάνω ορισμός είναι αυτούσιος με αυτόν που δίνεται στην Οδηγία 90/314/ΕΟΚ (άρθρο 2, παράγραφος 1) και ο οποίος δημιουργεί κάποια εννοιολογικά προβλήματα. Διότι ο λόγος ύπαρξης της Οδηγίας, ήταν να προσεγγίσει τις διαφορετικές νομοθεσίες των κρατών μελών προς τις διατάξεις της. Παρατηρούμε όμως ότι οι νομοθέτες προέβησαν στην πιστή αντιγραφή ορισμένων διατάξεων της και στην ενσωμάτωσή τους στο ελληνικό δίκαιο, οι οποίες δεν στηρίζονται από τα ελληνικά δεδομένα, τις έννοιες, την παράδοση και το ελληνικό κοινωνικό υπόβαθρο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργανωμένα ταξίδια: έννοια, τουριστικό προϊόν, διοργανωτής, πωλητής, καταναλωτής, σύναψη σύμβασης, δικαιώματα και υποχρεώσεις.el
dc.titleOrganized trips: concept, touristic product, organizer, consumer, rights and obligations.en

healMeta

heal.creatorNameΜαραθάκη, Άρτεμιςel
heal.creatorNameMarathaki, Artemisen
heal.publicationDate2009-07-07T10:05:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7098
heal.abstractΟργανωμένο ταξίδι όπως αυτό ορίζεται στο Π.Δ., άρθρο 2 παράγραφος 1, είναι ο «προκαθορισμένος συνδυασμός τουλάχιστον δύο εκ των ακολούθων στοιχείων δηλαδή, μεταφοράς , διαμονής , άλλων τουριστικών υπηρεσιών μη συμπληρωματικών της μεταφοράς ή της διαμονής , τα οποία αντιπροσωπεύουν σημαντικό τμήμα του οργανωμένου ταξιδιού, εφόσον η εν λόγω παροχή υπερβαίνει τις 24 ώρες ή περιλαμβάνει μία διανυκτέρευση και πωλείται ή προσφέρεται για πώληση σε μία συνολική τιμή. Οργανωμένο ταξίδι θεωρείται και όταν η παροχή των επί μέρους υπηρεσιών ενός και του αυτού οργανωμένου ταξιδιού γίνεται με χωριστή τιμολόγηση.» Ο παραπάνω ορισμός είναι αυτούσιος με αυτόν που δίνεται στην Οδηγία 90/314/ΕΟΚ (άρθρο 2, παράγραφος 1) και ο οποίος δημιουργεί κάποια εννοιολογικά προβλήματα. Διότι ο λόγος ύπαρξης της Οδηγίας, ήταν να προσεγγίσει τις διαφορετικές νομοθεσίες των κρατών μελών προς τις διατάξεις της. Παρατηρούμε όμως ότι οι νομοθέτες προέβησαν στην πιστή αντιγραφή ορισμένων διατάξεων της και στην ενσωμάτωσή τους στο ελληνικό δίκαιο, οι οποίες δεν στηρίζονται από τα ελληνικά δεδομένα, τις έννοιες, την παράδοση και το ελληνικό κοινωνικό υπόβαθρο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργανωμένα ταξίδια: έννοια, τουριστικό προϊόν, διοργανωτής, πωλητής, καταναλωτής, σύναψη σύμβασης, δικαιώματα και υποχρεώσεις.el
heal.titleOrganized trips: concept, touristic product, organizer, consumer, rights and obligations.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚουμάνης, Σταμάτηςel
heal.advisorNameKoumanis, Stamatisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)