Show simple item record

Design of thematic tourism products - visual approach of a tourist agency.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤΤόφαλλη, Κυριακήel
dc.creatorTTofalli, Kyriakien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:16:08Z
dc.date.available2016-03-15T17:16:08Z
dc.date.issued2010-05-04T12:29:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7112
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στα τουριστικά προϊόντα όπως αυτά παρουσιάζονται από την πλευρά των ταξιδιωτικών πρακτορείων καθώς επίσης εντοπίζει και αναλύει το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων και τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Επίσης η εργασία αυτή αναλύει την μεθοδολογία και σχεδιασμό που χρειάζεται για να δημιουργηθεί το τουριστικό πακέτο. Γίνεται μια αναφορά στην οργάνωση εκδρομών, περιηγήσεων, στο σχεδιασμό ειδικών προϊόντων όπως ο συνεδριακός τουρισμός, οι κρουαζιέρες και στα θεματικά προϊόντα παραδείγματος χάρη, η γιορτή του κρασιού και η εξερεύνηση του Ακάμα με το αυτοκίνητο. Σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό, μεθοδολογία και προώθηση του τουριστικού προϊόντος διαδραματίζει το “marketing”. Γίνεται περιγραφή και ανάλυση του τρόπου με το οποίο το “marketing” βοηθά στα προγράμματα ανάπτυξης και παράλληλα επιτυγχάνει την εισαγωγή νέων προϊόντων που σκοπό έχουν την δημιουργία καινοτομίας στην τουριστική αγορά. Στο τέλος παρουσιάζονται συγκεκριμένα θεματικά προϊόντα όπως αυτά προσφέρονται από 2 πρακτορεία για τους τουριστικούς προορισμούς της Κύπρου και Κρήτης με σκοπό να καταλήξουμε στο συμπέρασμα αν αυτά έχουν θετική επίδραση στην αγορά.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιασμός θεματικών τουριστικών προϊόντων – οπτική προσέγγιση ταξιδιωτικού πρακτορείου.el
dc.titleDesign of thematic tourism products - visual approach of a tourist agency.en

healMeta

heal.creatorNameΤΤόφαλλη, Κυριακήel
heal.creatorNameTTofalli, Kyriakien
heal.publicationDate2010-05-04T12:29:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7112
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στα τουριστικά προϊόντα όπως αυτά παρουσιάζονται από την πλευρά των ταξιδιωτικών πρακτορείων καθώς επίσης εντοπίζει και αναλύει το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτορείων και τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Επίσης η εργασία αυτή αναλύει την μεθοδολογία και σχεδιασμό που χρειάζεται για να δημιουργηθεί το τουριστικό πακέτο. Γίνεται μια αναφορά στην οργάνωση εκδρομών, περιηγήσεων, στο σχεδιασμό ειδικών προϊόντων όπως ο συνεδριακός τουρισμός, οι κρουαζιέρες και στα θεματικά προϊόντα παραδείγματος χάρη, η γιορτή του κρασιού και η εξερεύνηση του Ακάμα με το αυτοκίνητο. Σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό, μεθοδολογία και προώθηση του τουριστικού προϊόντος διαδραματίζει το “marketing”. Γίνεται περιγραφή και ανάλυση του τρόπου με το οποίο το “marketing” βοηθά στα προγράμματα ανάπτυξης και παράλληλα επιτυγχάνει την εισαγωγή νέων προϊόντων που σκοπό έχουν την δημιουργία καινοτομίας στην τουριστική αγορά. Στο τέλος παρουσιάζονται συγκεκριμένα θεματικά προϊόντα όπως αυτά προσφέρονται από 2 πρακτορεία για τους τουριστικούς προορισμούς της Κύπρου και Κρήτης με σκοπό να καταλήξουμε στο συμπέρασμα αν αυτά έχουν θετική επίδραση στην αγορά.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣχεδιασμός θεματικών τουριστικών προϊόντων – οπτική προσέγγιση ταξιδιωτικού πρακτορείου.el
heal.titleDesign of thematic tourism products - visual approach of a tourist agency.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΣωτηριάδης, Μάριοςel
heal.advisorNameSotiriadis, Mariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)